Twitter Neden Açılmıyor Giremiyorum Eylül 2014

Kategori : Teknoloji - Etiketler : - Tarih : 12 Ağustos 2014

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar
Twitter Neden Açılmıyor Giremiyorum

Twitter Neden Açılmıyor Giremiyorum

Şüphesiz sosyal medyanın en büyük ve kullanılan sitelerinden birisi de Twitter. Gerek bilgisayar başından gerekse de ios ve android uyumlu samsung, iphone, ipad ve ipod touch cihazlarından girişler de zaman zaman sıkıntılar ve sorunlar meydana gelmiyor değil.

Twitter Açılmıyor

Kullanıcıların zaman zaman karşılaştığı sorunlar nedeni ile siteye ve uygulamalara giriş yapılamıyor şeklinde bildirimler almaktayız. Güncelleme ve bakım nedenlerinden ötürü kısa süreli girişlerde sorun yaşamanız mümkün.

Twitter Girmiyor

Sizden kaynaklı herhangi bir sorun yada sıkıntı mevcut değildir. Genel bakım ve güncellemelerden ötürü kısa süreli kesinti yaşanmaktadır. Kısa bir süre sonra tekrar denemeniz halinde sorunsuz bir şekilde giriş yapabilirsiniz.

GÜNCELLEME: Eylül 2014 İTİBARİ İLE CEPTEN, TELEFONDAN, MOBİL VE WEB GİRİŞLER İÇİN WWW.TWİTTER.COM SİTESİNDE HERHANGİ BİR SORUN GÖZÜKMÜYOR. İNTERNET AYARLARINIZ VE TARAYICI AYARLARINIZI KONTROL EDİNİZ.

Twitter tarafından yapılan resmi açıklamalar ve güncelleme, bakım çalışmalarını bu sayfadan yine takip edebilirsiniz. Yaşadığınız sorunları aşağıda ki yorum bölümünü kullanarak dile getirebilirsiniz.

Diğer Popüler Sosyal Paylaşım Siteleri İle İlgili Sorunlar;

İnstagram Açılmıyor

Facebook Açılmıyor

Youtube Açılmıyor

Twitter neden açılmıyor, telefondan giremiyorum, video izlemiyorum şeklinde sorunlarınız için lütfen aşağıda ki mesaj bölümünü kullanınız.

Yorumlar (108)
  • 11 Kasım 2013 tarihinde twigi tarafından

    zaman zaman twitter bende de açılmıyor arkadaşlar

  • 11 Kasım 2013 tarihinde deniz tarafından

    aynen şimdi baktım açılmıyo herşeyi doğru giriyorum defalrca kontrol ediyorum olmuyo açılmıyo insan mısın bilgisayar mısın diyo:(

  • 11 Aralık 2013 tarihinde Anonim tarafından

    Sabahtan beri deniyorum twitter açılmıyor. Teknik bir hataysa bilgilendirmeleri gerek

  • 16 Aralık 2013 tarihinde noname tarafından

    Twitterdaydim kendi kendine cikis yapti kimlik hatasi var diyede bildirim geldi acaba patlatilmismidir yoksa teknik bir sorunmu var?

  • 22 Aralık 2013 tarihinde Pluieeeee tarafından

    Twitter a giriş yaparken yazıyorum her şeyi her şeyi doğru yazdığıma da eminem ama şifreni sıfırlaman gerekir diyor girmiyor kaç gündür napıcam :(

  • 24 Aralık 2013 tarihinde hilalll tarafından

    aynı sorun bende de var yardımcı olun ne olur

  • 25 Aralık 2013 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    ben twıttırımı açamıyorum daha yeni kurdum 1 ay oldu fakat şifremi değiştirdim ama şimdide açılmıyor lütfen yardımedin

  • 14 Ocak 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    YA ACILMIYORKİ TWİTTER

  • 16 Ocak 2014 tarihinde Anonim tarafından

    aynen ya sunucuya bağlanamadınız yazıyo :(

  • 24 Ocak 2014 tarihinde kadir tarafından

    Abi nedir bu ya girilmiyo!

  • 24 Ocak 2014 tarihinde kayra kırhan tarafından

    twitter açılmıyor.neden.

  • 12 Şubat 2014 tarihinde gulbeyaz tarafından

    Twitter a kayit olmak istedim hersey tamam ama son gonderilen sifreleri giriyorum surekli katakteri tekrar gir diyo ne yapabilirim

  • 16 Şubat 2014 tarihinde ZGRLKAYA tarafından

    SIFREMi DEGiSTiRDiM ACILMIYOR

  • 01 Mart 2014 tarihinde Semiihmert tarafından

    Twitter adresime giremiyorum. 1 günlüğüne dondurma yaptım fakat kullanıcı hatası diyor. Şifremi unuttum diyorum e-mail gönder diyorum oda olmuyor. Anlayamadım sorun dünden beri var. Yardımcı olursanız sevinirim

  • 03 Mart 2014 tarihinde gizemm tarafından

    Twitter açılmıyor internet ayarlarmı kontrol ettm ama olmuyor neden olablr

  • 11 Mart 2014 tarihinde ben tarafından

    açılmıyor yaaaa offffff

  • 11 Mart 2014 tarihinde arkadaş tarafından

    yaa açılmıyor kaç kere denedim twitte atmıyor

  • 11 Mart 2014 tarihinde ben tarafından

    oh bee açıldı

  • 16 Mart 2014 tarihinde Furkan Durmaz tarafından

    Hatalı Kullanıcı Adı/E-posta ve şifre kombinasyonu. Yazıyor Twitterim Açılmıyor

  • 16 Mart 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    Lütfen Yardim Edin

  • 16 Mart 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    Bendede aynısı oluyor yardim edin

  • 20 Mart 2014 tarihinde elif tarafından

    dünden beri tiwettır açılmıyor çıldıracağım ya..

  • 20 Mart 2014 tarihinde busramelike tarafından

    Twitter’a giremiyorum Twitter neden? açılmıyor.

  • 21 Mart 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    Twittwe kapandi

  • 21 Mart 2014 tarihinde Ali tarafından

    Ya başka bi hesap açmk için çıkış yaptım twiteriimden yeni hesapta açılmadı benim çıkış yaptıgımda açılmıyo neden ???

  • 21 Mart 2014 tarihinde YARDIMCI tarafından

    DNS ayarlarınızı 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 olarak değiştirirseniz girebiliyorsunuz. Şimdilik.

  • 21 Mart 2014 tarihinde ayışığı tarafından

    Twitter hesabıma giriş yapamıyorum acaba sorun nedir?

  • 21 Mart 2014 tarihinde necati güleç tarafından

    twitter neden kapalıyorki kime ne zararı var devlete karşı yazı yazanları kapatsınlar masun insanların suçu neki anlamıyorum

  • 21 Mart 2014 tarihinde levent tarafından

    On numara bir karar evde ailemizle sohbet yok sanki twitt ve facelemi dogduk. Her yerde twitt herkes birbirine küfür. Kullanmayan ulkeler rahattir. Ailemize vakit ayirmadan elde surekli telefon

  • 21 Mart 2014 tarihinde irem tarafından

    Telefondan nasil girecegiz peki?

  • 21 Mart 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    Sabahin 5 de nete guren adam iyiki twet yok diyor ilginc :))

  • 21 Mart 2014 tarihinde dml tarafından

    su an twlwfondan ulasamiyorum ama haberlesme hakkimizi engelleyemeyecekler! sansure hayir!

  • 21 Mart 2014 tarihinde Çetinkaya tarafından

    Erdogan yasakladi!

  • 21 Mart 2014 tarihinde Deniz tarafından

    Twittere giriş yapamıyorum telefonumdan biri yardım etsin problem ne anlamış değilim

  • 21 Mart 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    twetter yasaklandı arkadaşlar ondan giremiyoruz sizde bi hata yok yani

  • 21 Mart 2014 tarihinde burcu tarafından

    dns ayarlarını değiştirdiğim halde twittera giremiyorum.

  • 21 Mart 2014 tarihinde b_dmrr tarafından

    hiç mi açılmicak

  • 21 Mart 2014 tarihinde zehra tarafından

    off giremiyom bu ne ya yaşayamam ben

  • 21 Mart 2014 tarihinde zehra tarafından

    OF KAFAYIMI YEDİN SEN YA

  • 21 Mart 2014 tarihinde merveeIzmırleem tarafından

    off yaa kac kere degstrdm dns ayarlarını yok acılmıyo bu ne boyle yasayamm bn twıttera gırmeden off acılsın twıtter lutfenn masum ınsanlrn ne sucu var ??????

  • 22 Mart 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    Dns ayarlarini degistirip modemi resetleyin düzelir ;) yapamayanlar ozgurce87@windowslive.com adresine twitter diye mail atin resimli anlatim yolliyim ;)

  • 23 Mart 2014 tarihinde vefasiz_alem21@hotmail.com tarafından

    neden twitter’im kapan öğrenmek istiyorum?

  • 25 Mart 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    proxy candır :D

  • 27 Mart 2014 tarihinde Anonim tarafından

    Halen açılmıyor :(

  • 28 Mart 2014 tarihinde Sinem tarafından

    Merhabalar, dns ayarım şuan google’lın dns’si(8888 8844) fakat hala twitter’a giremiyorum ne yapabilirim? teşekkürler.

  • 29 Mart 2014 tarihinde Muhammed tarafından

    o dns adresi engellendi

  • 30 Mart 2014 tarihinde ........ tarafından

    İNTAHARA ET KURTULAK

  • 31 Mart 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    İstemezsen girmezsin neden karışıyosun ki?

  • 02 Nisan 2014 tarihinde zeynep tarafından

    aynen haaa açiliyo…

  • 02 Nisan 2014 tarihinde zeynep tarafından

    kızııım merve proxy’e girsene açilir

  • 02 Nisan 2014 tarihinde zeynep tarafından

    ya you tube açilmiyo twitter açilmiyo. bu ne biçim hayat …. Bütün gün KİTAPMI OKUCAZ…

  • 02 Nisan 2014 tarihinde ZEYNEP tarafından

    KIZIM SEN İYİMİSİN TWİTTER YOK. TELEFONDANDA GİREMİYOZ … AİLEMİZLE OTURCAKMIŞIZ ……….. SENİN KAFANMI İYİ

  • 03 Nisan 2014 tarihinde serdar tarafından

    twitter açıldı ama ben hala telden giremiyorum

  • 04 Nisan 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    arkadaşlar mobil int. ile twitter e giriyorum ama evde ki netim ile bağlanamıyorum bilgisi olan var mı ?

  • 04 Nisan 2014 tarihinde koçboğa tarafından

    twıtter engellendiğinde cepten hotspot shield vpn ile giriş yapıyordum engel kalktı fakat ben normal olarak giriş yapamıyorom yine hotspottan bağlanmak zorunda kalıyorum

  • 05 Nisan 2014 tarihinde Esen tarafından

    Twitter açıldı evet de telden giriyorum sorun yok ama pc den girilmiyo hala yasaklı gözüküyo 2 gün oldu açılalı ayıp ya nasıl bi sorun bu kapatınca 5 dk içinde tüm ülkede gitti ama açılmaya gelince günler mi sürecek.

  • 05 Nisan 2014 tarihinde Ekrem Öztürk 1950 tarafından

    Kaç günden beri bir türlü erişemiyorum

  • 05 Nisan 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    bende de aynı sorun var. düzeldi mi senin ki

  • 07 Nisan 2014 tarihinde büşra tarafından

    twitterin yasağı kalktı telefondan girebiliyorum sosyal paylaşımdan ama ne pc den nede telefonun internetinden girebiliyorum cevaplarsanız sevinirim.

  • 07 Nisan 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    twitter a kayıt yaptiğim zaman yapamiyoruz diyorlar

  • 10 Nisan 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    TWİTTER’A GİREMİYORUM YARDIM EDER MİSİNİZ?

  • 10 Nisan 2014 tarihinde tnero tarafından

    10 4 2014 sabahtan beri twitter’a giremiyorum.herşeyi denedim.gerçek twitter com sitesine bağlamıyor yazıyor her denediğimde…

  • 11 Nisan 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    bendede aynı şey oluyor

  • 11 Nisan 2014 tarihinde - tarafından

    Gerçek twitter com sitesine bağlamıyor yazıyor her denediğimde, bir türlü giremiyorum

  • 11 Nisan 2014 tarihinde seadet tarafından

    twitter a giremiyorum.neden yhaaa iki gundur deli olucam :(

  • 11 Nisan 2014 tarihinde BBG tarafından

    NASIL DÜZELCEK BU YA

  • 13 Nisan 2014 tarihinde tnero tarafından

    Her şeyi denedim.Twitter’a giremiyorum.LÜTFEN Bİ AÇIKLAMA…

  • 15 Nisan 2014 tarihinde ALBAY tarafından

    Bende çok uğraştım fakat nafile B.B ne bu twittlerin kökünü mökünü kazıyacagız evet evet kazıyacagız,, dedi tek sebep bu AKP

  • 16 Nisan 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    windows XP kullanıyorum.8 nisan dan bu yana twitter a erişemiyorum. araştırdım; twitter kök sertifikası 8 nisan da yenilenmiş. ama 8 nisanda mikrosoft windows XP ye desteklemeye son verdi. bu sebepten giremiyoruz.

  • 16 Nisan 2014 tarihinde rabia tarafından

    yaaa yazık tamda cocuk evlenme teklifi yapıcaktı hepem kapandı yaaaa fecebook kuran varmı*? lutfen

  • 22 Nisan 2014 tarihinde demirel tarafından

    Bilgisayardan twittera giriş yapabiliyorum. Fakat telefonda giriş sayfasına gelip kullanıcı adı ve parolamı yazıyorum giriş yap deyince beni tekrar giriş sayfasına yönlendiriyor. Kullanıcı adımın ve parolamın doğru olduğuna eminim. Daha öncelerde de mobile twitter kullanıyordum boyle bir sorunla karşılaşmadım.

  • 26 Nisan 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    dns yi değistie

  • 26 Nisan 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    ” SSL ” hatası şeklinde bir uyarı alıyorum.

  • 27 Nisan 2014 tarihinde kirikugi tarafından

    Arkadaşlar 8 Nisan’dan itibaren Windows XP piyasadan kalkmış.Muhtemelen benim gibi bilgisayarınızda XP yüklü olduğu için XP’yi desteklemeyen sitelere giriş yapamıyorsunuz.Bende tiwitter’a giremeyince anladım. YAni XP artık çöpe gitmiş. BU durumda normal şekilde sistemi kullanmaya devam edebiliyoruz bunda bir sıkıntı yok ama pek çok yere artık XP ile girebilmek zor.Haberiniz olsun, boşuna format atmakla falan uğraşmayın.Giremediğiniz sitelerin SSL hatası verme nedeni budur.

  • 29 Nisan 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    Ya ben ne faceye ne de twittere gremiyorum nden oldugu hakkinda bilgisi olan var mi

  • 29 Nisan 2014 tarihinde betul tarafından

    Opera mini indirin oradan giris yapin ben oyle yaptim

  • 01 Mayıs 2014 tarihinde şeyma tarafından

    twitter’a giremiyorum kullanıcı adım herşeyim tamam ama giremiyorum çok üzgünüm :(

  • 08 Mayıs 2014 tarihinde adı lazım değil tarafından

    Ben de giremiorum DNS istio

  • 10 Mayıs 2014 tarihinde doukan_aydin06 tarafından

    twittere giremiyorum favori tweet atamıyorum twitter.com /# böyle giriyor kilitleniyor ne yapmam gerekiyor

  • 10 Mayıs 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    ssl hatası veriyo gerçek tiwitter.com sayfasına girilemiyor tiviterle aranızda engelleme var deniyo

  • 14 Mayıs 2014 tarihinde misafir tarafından

    twittere girilmiyor yine mi kapandı

  • 16 Mayıs 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    Twitter’a bilgisayardan giremiyorum, senin yerine şifreni sıfırladık diyor. Yeniden sıfırlamak için e-posta yolluyor, açıldığında bilgileri kabul etmiyor. Ama telefondan gayet güzel giriliyor. Tweet atıyor, e-postama bildirim geliyor. Ne yapmalıyım, bilmiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

  • 19 Mayıs 2014 tarihinde burcgl4 tarafından

    şuan bi sorun var ne telefondan ne bilgisayardan twitter acılmıyor

  • 19 Mayıs 2014 tarihinde Seda tarafından

    Twitter a hiç bir tarayıcıdan giremiyorum. açıkken birden oldu. Dışındaki tüm web sayfaları açılıyor.
    Reset,Tarama yaptım. ZenMate indirdim çözülmedi.

  • 19 Mayıs 2014 tarihinde nur tarafından

    bu sayfa kullanıyor uyarısı yapıyor.. nedenini nedir acaba??????

  • 21 Mayıs 2014 tarihinde fuckyou tarafından

    SSL Hatası Veriyor

  • 22 Mayıs 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    Twitterimi sabah dondurdum simdi acilmiyor.neden acaba bilen warmi

  • 22 Mayıs 2014 tarihinde Kullanıcı Adı tarafından

    Bendede oldu bulmadimm bulan warsa soylesin biri

  • 24 Mayıs 2014 tarihinde Ayhan kocabaşoğlu tarafından

    Twitter açılmıyor

  • 26 Mayıs 2014 tarihinde simge tarafından

    Merhaba arkadaşlar. Ben 2 gündür twitter hesabımdan tweet atamıyorum, takip etme, favori, rt hiçbir işlemi gerçekleştiremiyorum. Sadece timeline akıyor onun dışında tweet atma başarısız diyor yaptığım işlemleri kabul etmiyor. Telefon ve pcden denedim ama hep aynı sorun. Sebebini bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Teşekkürler.

  • 03 Haziran 2014 tarihinde Sıla Gö tarafından

    TATLIM TWİTTER ARTIK ÇALIŞMOR YAA AMA ŞİMDİ GELDİ GİRBEİLİYORSUN ;) OLEYYY BU ARADA ADIM SILA GÖL TAKİPLERİNİZİ BEKLERİM 8569 TAKİPÇİM VAR SİZDE GELİN TAM OLSUN :D

  • 06 Haziran 2014 tarihinde naile tarafından

    ssl hatası veriyor neden açılmıyoo

  • 07 Haziran 2014 tarihinde Melissa tarafından

    Ya şu an ne telefondan, ne bilgisayardan giremiyorum twittera, arkadaşlarım girebiliyor fakat ben giremiyorum, mobilden anasayfayı yenilemiyor bilgisayardan da ‘bu web sayfası kullanılamıyor’ diyor. Bing, Yandex gibi arama motorları da girmiyor. Yaklaşık 2 saattir böyle. Bu sorunu sadece ben mi yaşıyorum?

  • 07 Haziran 2014 tarihinde Anonim tarafından

    twittera giremiyorum.

  • 07 Haziran 2014 tarihinde gamze tarafından

    Aynı şekilde ben de tweet yeniliyorum olmuyo hiçbir şey yapamıyorum öylece kaldım ve galiba sinir krizi geçiricem

  • 07 Haziran 2014 tarihinde Beyza tarafından

    Dun aksam tivitira girebiliyordum fakat suan hic bi sekilde giremiyorum sorun ne acaba ?

  • 07 Haziran 2014 tarihinde Highjack tarafından

    Hayır, bende yaşıyorum ve birkaç farklı siteyede giremiyorum.

  • 07 Haziran 2014 tarihinde Berkant tarafından

    melisa bende dün sabah fazlasıyla twitterda gezdikten sonra saat 23.30 gibi eve geldiğimden beri bilgisayarımda twitter açılmıyor o saatten bu saate kadar hala açılmadı ama telefonumdan açılıyor bende anlamadım noluyor ama hiç bir şeyi ellemedim meselam

  • 07 Haziran 2014 tarihinde slhbck tarafından

    Aynen ipad ten twittra giremiyorum şuam

  • 15 Haziran 2014 tarihinde birkisi tarafından

    Insanlar twitter’a giremedigi icin sinir krizi geciriyor. Antidepresan mi sinir yatistirici mi anlamadim neymis bu twitter bilinenden daha baska etkilere sahip galiba.

  • 16 Haziran 2014 tarihinde Anonim tarafından

    Telefonunu Ver Yakın Takip Daha Güzeldir ;)

  • 19 Haziran 2014 tarihinde LATİFE tarafından

    3 gündürgıremıyorum neden

  • 19 Haziran 2014 tarihinde LATİFE tarafından

    TİWİTIRIM ACILMIYOR3 GÜNDÜR SORUNMUVAR GÜNCELLEMIYOKSA,BAŞKA ŞEYMIVAR

  • 27 Temmuz 2014 tarihinde ayyüce karataş tarafından

    twitter açamıyorum neden

  • 15 Ağustos 2014 tarihinde merve tarafından

    2 aydır giremiyorum e posta yada şifrenizi kontrol edip tekrar deneyin diyor neyi var bunun >:(

  • 17 Ağustos 2014 tarihinde ismail tarafından

    Twiiter açılmıyor twitter’la dün girdim ama bugün açılmıyor bu sorun nedir?

  • 21 Ağustos 2014 tarihinde Ayşegül tarafından

    ben Twitter a Twitter kapandığından beri giremiyorum bilgisayrda sorun yok ama bir türlü açılmıyor yardım edebilirmisiniz lütfen

  • 02 Eylül 2014 tarihinde zülal tarafından

    evet bende twitter kapandığından beri giriş yapamıyorum lütfen yardımı olun :(

  • Yorum Yaz
    İsim :
    Yorum :
    Genel
    wordpress stat