Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

Ne Güzel Evim Başvuru Formu Doldur Star Tv

Star Tv Ne Güzel Evim Başvuru Formu Doldur

Star Tv Ne Güzel Evim Başvuru Formu Doldur

 

Ekranlara fark getirecek yeni dekorasyon programı Ne Güzel Evim, Melike Emiroğlu’nun sunumu ile evleri dekore etmek üzere ekranlara geliyor.

Güzel sunucu Melike Emiroğlu ve mimar Efe Kısakürek evin bir odasını ağırlıklı olarak n11.com’dan seçilen malzemeler ile yeniden yaratacaklar. Evlerinin bir odası yeniden yaratılırken bu sırada ailenin tüm bireyleri evde olup, her aşamada Ne Güzel Evim ekibiyle birlikte karar verecek ve uygulayacaklar.

Hemen Alt Kısımda Başvuru Formu Yer Almaktadır. Ancak yoğunluktan ötürü görüntüleme sorunu yaşayabilirsiniz.

Ne Güzel Evim Başvuru Formu Doldur Star Tv Başvuru Formu Nasıl Doldurulur?

Programa ücretsiz katılmak için bu linke tıklayıp açılan formu eksiksiz olarak doldurmanız gerekiyor. Formu doldurduktan sonra aşağıda ki yorum bölümünden mesajlarınızı iletebilirsiniz. Telefon numaralarınızı paylaşmayın!

Sponsorlu bağlantılar
Sponsorlu bağlantılar

457 comments on “Ne Güzel Evim Başvuru Formu Doldur Star Tv

  1. slm abla ben abdullah aktaş biraz önce formo ğönderdim size inşallah gelirsiniz bende anneme süpriz yaparım gerçeyi annen hep soyluyor bizim şansımız yok ama inşallah sizde olur gelir siniz annemde özülmez lütfen ama lütfen gelin ablacım

  2. selamlar öncelikle programınız hayırlı olsun.tesadüfen izledim ve çok begendim. ben 52 yaşındayım şimdiye kadar kendim için bir şey yapmadım çocuklardı hasta bakımıydı şimdi de torunlar.evime yetişemedim her şeyin özlemi var sizden salonumun yapılmasını rica ediyorum inşallah en kısa zamanda dönersiniz şimdiden teşekkürler saygılar

  3. merhabalar öncelikle programınız hayırlı olsun.umarım biz bekleyenlerin de evlerine konuk olursunuz.başarılarınızın devamını dilerim

  4. lütfen kızlarımı çok bekletmeyin en kısa zamanda yüzlerini güldürün onlara hayallerindeki odayı yapın

  5. Oğuzhan bey ve ekibi bizlerde sizi safranboluya gelip biz, ziyaret etmenizi ve bir lokumumuzdan tatmanızı iseteriz yoğun bir kalabalık olduğunu yorumlardan anladım ancak bizim bahçemizin yaptırılması biraz acele gibi görünüyor sizin yapacağınız çardakta komşularımızla birlikte orucumu açmak isteriz.:D

  6. Balikesir….. Eğer gercektennnn her yere geldiğimizi göstermek istiyosaniz buraya gelinin basvurumu yaptimmmmm…,. Bakalimm

  7. ne biçimm iş yaa bence başka bi kanaldaki program sizden daha iyi yapıyoo ad vermiyimmm ama onlarda ancaa bir şehire gidebiliyooo her yere diiil :( siz beceremiyonuz işiii alah alah ne biçimm mimarlıkk yaa buutühhh yazıklar olsunnn başaka bişi demiyoom valllaa…

  8. Merhaba melike hanım başvurumu yaptım inşallah bizede gelirsiniz. Annem için süpriz yapacam ona anneler günü hediyem olacak. Günün yarısı mutfakta geçiyor ama mutfağı eski ve bişey sığdıramıyor dolaplarına . Bu yüzden üzülüyorda hayali mutfağını yenilemek. Gücüde yeterli değil yapmak için kayın pederi ve kaynanalarına bakıyor yüzü gülsün istiyorum . Bu mayıs ayında sizleri bekliyoruz inşallah konyaya gelirsiniz. Yaza düğünüm var düğünüm olmadan bi katkım olacak inşallah . Lütfn melike hanım bizede yardımcı olun . Çok mutlu etmiş olacaksınız bizleri annemi.

  9. 23 senedir değiştirmediğim salonumuz için sizleri polatlıya bekliyoruz annemede doğum günü sürprizi olucak .

  10. az önce zorlukla formu yolladım ama yollandı yazmadı seyide ben lütfen bu kaçıncı başvurum mayısın ilk haftası ameliyat olucam ölüm var kalım var bana olumlu döner hayalimi gerçekleştirir ve oğlumu gelinimi mutlu ederseniz ömür boyu duacınız olurum

  11. programınızı çok beğeniyoruz oğlum ve kızım güzel bir odaları olsun istiyorlar maddi sıkıntılar yüzünden bunu gerçekleştiremiyorum başvurudan haberleri yok onlara süpriz yapmak istiyorum onları mutlu eder misiniz?

  12. kaç kere kim bilir kaçkere başvuruda bulundum ya ben anlamıyorum niye bütün programları istanbulda yapıyonuz offfff ben izmir de yaşıyorum söyliyim dedim belki gelirsiniz bir umut bir umut nolur glin istanbuldakilere yeeter bukadar bizeeeeee gelin üüüüüüüüüüüü………………………

  13. 6aylik hamileyim ilk bebegim bom bos bir odamiz var onun icin guzel bir oda istiyoruz hem kizima hemde annesine surpriz olur…

  14. bu gün başvurumu yaptım eğer gelirseniz yaşlı annemi çok memnun etmiş olursunuz lütfen gelir misiniz

  15. Bence ihtiyacı olan gerçekten ihtiyacı olan insanların evine gitmelisiniz benim evim şuan inşaat halinde diyebilirim bana yardımcı olsalar umarım olurlar dünyanın en mutlu insanı ben olurdum heralde ben şanslı bir insan oldugumu söyleyemem ama yine de bir umut bekliycem şimdiden teşekkürler.

  16. formu doldurdum. Ancak göndere basmama rağmen bir türlü gönderemedim. Hayatımda hiç bir şeyi kolay elde edemedim. Hakkım olan kıdem tazminatımı bile davalar açarak on yılda zor aldım. Hayatımda belki bir kere sizlerden bir armağan alırım diye müracaat etmek istedim. onu bile kabul ettiremedim. Başarılar!….05.04.1914

  17. eşim hasta onun için çok üzülüyorum ona süpriz yapmak için iraz olsun acılarını unutturmak için yardım edin

  18. Slm ne güzel evim ekibi sizde evim şahane ekibi gibi sadece istanbula mı gidiyorsunuz benimde mutfağım değişim istiyor izmirde oturuyorum ..

  19. Sizde evim şahane gibi istanbuldan başka yere gitmiyormusunuz bende mutfağım için değişim istiyorum gelebilirmisiniz ..

  20. selim abi sizin purogramınızı çok severek izliyorum ve odamın yapılmasını çok istiyorum lütfen lütfen bizede gelin odamın yapılmasını çok istiyorum

  21. merhaba bende başvuruda bulundum kızımın odasını yenilemek istiyorum bunu da sizlerin yapmasını dilerim inşallah 6 haziran doğum günü 10 yaşını bitirecek genç kızlığa geçiş yapıyoruzda odası ona göre çocuk odası oluyormuş bende maddi olarak şuan böyle bişey yapamayacağım için şansımızı denemek istedim olacak diye umuyorum içime doğdu sevgi ve selamlar başarılarınızın devamını diliyorum.

  22. merhaba bende form doldurdum ama üç aydır bekliyorum bana dönen olmadı.tekrar form doldurmam gerekirmi lütfen beni bilgilendirin.şimdiden teşekkürler.

  23. lütfen gelin eşim ve kızıma süpriz yapmak istiyorum ve mutfağımı baştan yaratırsanız mutfağimda daha çok zaman geciricem ve ordan eminimki hiç çıkmak istemicem lütfen lütfen bana gelin bana gelin istanbul dişindaki sehirlere geliyormusunuz

  24. lütfen gelin eşim ve kızıma süpriz yapmak istiyorum ve mutfağımı baştan yaratırsanız mutfağimda daha çok zaman geciricem ve ordan eminimki hiç çıkmak istemicem lütfen lütfen bana gelin bana gelin

  25. ben sizin mimarlığınızı çok beğeniyorum kim nederse desin ürünler son derece kaliteli şık ailenin zevkine uyacak şekilde dekore ediyosunuz inş benimkinide dekore etmenizi dört gözle bekliyorum

  26. form doldordum ama gittimi bilmiyorum evim çok kullanışsız ve çok küçük sizin ellerinizle inş benim evimde istediğim gibi olacak tabi şans bana gülerse

  27. başvurumu yPTIM HABERLERİNİZİ BEKLİYORUM İNŞALLAH BEKLİYORUM SİZLERİ SALONUMUN DEGİŞMESİNE COK İHTİYACIM VAR

  28. ABİCİM YENİ BİR EV ALDIK ANNEM VE BABAM BENİ OKUTMAK İÇİN ÇALIŞIYOR FORMDA RESİM BULAMADIN İNTERNET CAFEDEN YAZDIM BİZE GELMENİZİ İSTİYORUM

  29. merhaba efe bey ve melike hanım çocuklarım için
    bu yaşıma kadar gözle görülen bir şeyler yapamadım evime gelip beni mutlu ederseniz çok mutlu olurum çocuklarımın mutluluk a gerçekten ihtiyaçları var . iyi günler.

  30. Ne olur en kisa zaman da bekliyorum oglumun sunneti evim ne guzel ekibi tarafindan muhtesem gecsin istiyorum. Bu yaz insallah gelirsiniz

  31. Mrhb ben 15 yıllık evliyim bu zamana kadar evime hiç birsey alamadım eğer gelirseniz sizde gorursunuz artık çok yoruldum belki de çok bı umut yok ama. Lütfen gelin bnm evimin her yeri eski ama cocuklarım benim için çok önemli yine onlar için yeni bir odaları olması çok önemli çalışacak yerleri bile yok arkadaşlarına çok özeniyorlar lütfen gelin Allah rızası için

  32. ben zekiye ünal annem kısa süre önce kalp krizi geçirdi.evde yatıyor şu an.mutfagı hep yaptırmak istedi.bir türlü olmadı.30 yıllık mutfak eskidi baya ona bu rahatsızlık döneminde sürpriz yapmak istiyorum.şimdiden tşk ederim.umarım gelirsiniz.

  33. merhaba ne güzel evim ben kızlarım ve ailem için katılıyorumbir odada 3 kişi kalıyoruz geniş bir oda 2 kızım ve ben giresundan sie bu mesajı atıyorum inşallah bizim evede gelirsiniz sizi hep izliyorum kızımın kendisine ait bir oda istegi var ama evde 5 kişiyız oda yetersiz ne olun biede gelin

    • MERABA BEN OZURLUYUM 36 YASINDAYIM BISEDE GELMENISI ISDERIM UGUR MUMCU MAHALLEZIFSM CD SAFER APARTMANI 39 25 KARTAL ISTANBUL 0533 440 03 26 0555 656 52 50 ILK NUNARA SELIM DEMIRKAN NERIMAN DEMIRKAN

  34. ben başvuru formu yapmadım ama yapıcam mutfagımı yaptırcam çok eskidigi için kolları bile elime geliyo inşallah bizede gelirsiniz allaha emanet

  35. slm benim evimin 4 odasıda hem sizin icin verimli hemde benim icin cokk iyi olur gelip görmeniz gerek cocuk odam evimin en büyük odası ve 2 kız cocuğu icin harikalar yapılır ve kızlarıma harika süpriz olur lütfen bekliyorurum

  36. evimin mutfağı çok kötü rutubet alıyor dolaplarım berbat gelip yardımcı olmanızı değiştirmenizi çok isterim . Şimdiden teşekkürler.

  37. proğram çok çok hoşuma gidiyor insanları mutlu etmek kadar güzel bişey yok hayatta sizde bunu çok iyi başarıyorsunuz ALLAH RAZI OLSUN sizlerden hayatım boyunca hep ben çevremdekileri mutlu etmeye çalıştım inşallah gelirsiniz ve sizde beni mutlu edersiniz böyle bir proğram yaptığınız için çok teşekkür ediyorum kolay gelsin iyi günler diliyoru :))

  38. merhaba benim adım dilan: ben anneme ve babama sürpriz yapçam…hayallerimiz sizin ellerinizde lütfen gelinn.:)

  39. EFE ABİ MELİKE APLA SİZİ BEKLİYORUM HAYALLERİMİM SİZİN ELLERİNİZDE BENİ HAYALLERİME KAVUŞTURUN LÜTFEN BEKLİYORUM SİZİ GELİN .

  40. Mutfagımız cook eski oldugu icin salonlu mutfak istiyorum hayalim cocuklarmla gecirebilecegim hem oturup hemde yemek yiyebilecegimiz bi mutfak huzurlu mutlu gunler gecirmek istiyoruz cok sıkıntı cektim esimden, artık mutlu olmak istiyorum umarım bu istegim sizin desteginiz sayesinde gerceklesir sizden haber beklicem

  41. EFE ABİ BENİDE BU MUTLULUKTAN MAHRUM ETME EFE ABİ OKADAR YAZMAK İSDEDİKLERİM VARKİ YAZMAYLA BİTMEZ EYER GELİRSEN ĞÖRÜNCE BANA HAKVERİRSİN EFE ABİ GELECEĞİNE İNANİYORUM AMA GEL.

  42. LÜTFEN EFE ABİ,HAYELLERİM SENİN ELİNDE BU HAYALLERDEN BENİ MAHRUM BIRAKMAYIN BEN 15 YAŞINDAYIM DİĞER ERKEK KARDEŞİM 11 YAŞINDA KUCÜK KARDEŞİMDE 5 YAŞİNDA BİZ KÜÇÜCÜK ODAMIZ VAR SADECE RANZAMIZ VAR BİZ ÜÇ KARDEŞ SIKIŞIP YATIYORUZ AMA BEN BU DURUMA ÇOK ÜZÜLÜYORUM HER ŞEY KÜÇÜKKEN GÜZEL ŞİMDİ HAYALLERİMİ GERÇEKLEŞTİREMEDİKTEN SONRABEŞ YIL SONRA OLSA NE KIYMETİ OLUR Kİ ÖNEMLİ OLAN HER ŞEYİ ZAMANINDA YAŞAMAK LÜTFEN EFE ABİ SENİ BEKLİYECEĞİM UMARIM YORUMUMU OKUYUP GELİRSİN.

  43. Biz üç kardeşiz ve aynı odayı paylaşıyoruz evimiz 2+1 olduğundan elimizden bir şey gelmiyor.Hep yatak sıkıntısı çekiyoruz ve bu yüzden kardeşlerimle sıkça kavga ediyoruz babam inşatçı annem ev hanımı babam inşatçı olduğundan isteklerimizi fazla sağlıyamıyor ben lise öğrencisiyim.lütfen gelin,lütfen hayallerimdeki odayı bana verin.

  44. merhaba ben sena,odamız çok küçük ve kardeşimle ben istediğimiz zaman arkadaşlarımızı çağıramıyoruz.bunun için biz size başvuruyoruz.eğer ki kabul edersiniz kardeşimle benim hayallerim sizin sayenizde gerçek olur.

  45. salonmutfakbir güzel dekore edilmesini istiyorum hayatta ençok istediğim birşey şimdiye kadar olmadı inşallah bu olur candan istiyorum çok teşekürederim

  46. fotograflarda esyalar yenı gıbı gorunsede yenı degıl yenılemek ıcın gucum yok yardımcı olamnız dılegıyle

  47. ne dekor nede eşya.. sadece nem alan duvarlarımız ve çürüyen kapılarımızın tamirini istiyorum.. dilerim yardımcı olursunuz…

  48. EN sevdigim programlarda biri ne olur annemede bir şans gulsun evin duvarları rutubetten kurtulur tavanlarından karıncalar dökülüyor. mutfagında guzel bir dolabı olur bir kaç yeni eşya . .ararsınız inşallah kolay gelsin star tv çok seviyoruz.

  49. ben hayatımda hepsini bir arada yapamadım biri anya biri konya daha dogrusu denk gelmedi sans güler inş

    sükür

  50. Bizim mutfağımızda hic masamız yok ve tezkah çok dar lütfen sizlerin zevkine güveniyor ve inanıyoruz lütfen gelin ve hepimizin yardımıyla güzel bır mutfağa kavuşsun ailem

  51. 2. kez form doldurdum. Lütfen bekliyorum ne olur benim evime de gelin rica ediyorum. Tek ümidim sizsiniz.

  52. efe bey bende katılmak istiyorum ama resim makianm olmadığı için resim koyamıyorum forum dolduramıyorum bu yüzden.tel yazsam beni ararmısınız lütfen size ihtiyacım var.bana yardım edin ne olursunuz.sizin programınızı çok beğeniyorum hep zenginlere değil birizda biz fakirlre yardım edin lütfen tel 05395751321.teşekkürler ben türkan hanım.başarılarınızın devamını dilerimxx
    x

  53. sevgili ne güzel evim proglam bende cok zor emeklerle .tek katlı evim var sihirli degneyinizi odamada dokunmanızı rica ediyorum basvuru formunuzu doldurdum bizide mutlu edin saygılar tşk ederiz

  54. Ben sizin yaptığınız çalışmaları çok beğeniyorum.İki defa formunuzu doldurup yolladım.Rahatsızım benim evimede gelirseniz çok mutlu olurum,moral bulurum.Ben emekliyim anca geçim yapıyoruz.Ayrıca rahatsızlığımla mücadele ediyorum, böyle bir zamanımda evim yapılırsa çok moral olur.Şimdiden teşekkürler sağlıcakla kalın.

  55. mutfağımızı beğenmediğimiz için eksikleri çok maddi durumumuz babam emekli ve rahatsız olduğu için gücümüz yetmiyeceğinden size başvurdum anneme sürpriz olsun istiyorum.Saygılar…

  56. Hayalimdeki mutfağa inşallah sizin sayenizde kavuşurum bakalım gerçek olacakmış mesajınızı bekliyorum saygılar

  57. Başvuru Formu nerde açılmıyor. Bazen açılıyor ama formu gönder e bastığımda ilerlemio. Lütfen yardım edin

  58. Merhaba ben Balıkesir Gönende yaşıyorum Kızımı ve eşimi süpriz yapıp sevindirmek istiyorum nolur bana ulaşın nolurrr

  59. merhaba ben sıla kapkaç annemin mart ayında doğum günü süpriz yapmak istiyorum ne olur gelin annemi sevindiriyim lütfennn samsuna bekliyorummmm

  60. merhaba ben ceyda böyle bir programa ilk defa başvuru yapıyorum gelmenizi çook istiyorum umarım tekirdağa gelirsiniz sizi büyük bir heyecanla bekliyorum

  61. başvuru formunu doldurdum işallah gelirsiniz. Daha yeni düğün yapacağız bize düğün hediyesi olarak öncelik tanırsanız sevinirim ilginize teşekkür ederim hoşcakalın…

  62. aydın nazilliye de gelin lütfen bende anneme sürpriz yapmak istiyorum. mutfağı eski olduğu için çok üzülüyor neredeyse gününün yarısından fazlası mutfakta geçiyor. eğer gelirseniz çok seviniriz.

  63. Bu saçma sapan programa dikkat edin, durumu kötü olan bir insanın evine gitmiyorlar. Bugün ki programda gittiklere eve bakın, maaşallah ev neredeyse 200 metrekare, bayanın da zaten durumu yok(!) yatak odasını yapmak için bu eve gitmişler. Geçen programda gittikleri evde aynı. Odayı yapmaya başlamadan önce verin acıtasyonu, sanki çok kötü durumda olan insanlarmış gibi, millet salya sümük zenginlerin evini nasıl beleşe yenilediğinizi görsün. Mutlaka yayıncı tv’nin tanıdıklarıdır bu insanlar, bedavaya zenginleri ihya edin… Rezalet bu program!

    • 19.42014ewet şimanın ewındeler benım gıbı fakırede gelırmısınız efe oğlum bnce onların durumu epeyce gzl bnm gıbi
      1000maaşla gecinen lere gitsenız baş vurcamda beceremedim kolay gelsın bahcede mantı yedıremeyz de

  64. merhaba ben sıla kapkaç annemin mart ayında doğum günü süpriz yapmak istiyorum ne olur gelin annemi sevindiriyim lütfennn samsuna bekliyorummmm

  65. lütfen bana da gelin evimin en sevmediğim ve kullanmadığım odamı en beğendiğim oda olması için lütfen yardımcı olun sevgilerimle

  66. KUSADASI NA GELMEZ UZAK YERLERE GITMIYOR DİYORLAR AMA BEN ISRARLA BAŞVURUDA BULUNDUM ONLARA EN BUYUK CEVAP SIZSINIZ SIZI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM IYI GUNLER

  67. merhaba programınızı hic kaçırmadan izliyoruz. Bizede gelmenızı cok ıstıyoruz. Başvurumu yaptık Ama koyde oturuyoruz. Koye gelmeniz mumkunmu acaba?

  68. lütfen biran önce gelin eve imkansızlıktan hiçbirdeğişiklik yapamıyorum bir avize bile alamıyom gelirseniz biziçok mutlu eders
    iniz şimdiden teşekkürler

  69. babam annem ve kardeslerim icin basvuruda bulundum ama ne zaman geri dönersiniz acaba sizleri sabırsızlıkla beklıyoruz

  70. ben antalyadan ilayda ne bize evim şahane geliyor ne de başka yarışmalar hep istanbula gidip onların evlerini yapıyorsunuZ neredeyse oradaki bütün evleri yaptınız ben çocuk odasını yenilemek istiyorum lütfen antalyaya gelin başvuru yapamadığım için yorum yaptım lütfen gelinnnn ve okuyuuunnnnnnnn

  71. BU PROGRAMI İZLEDİĞİMDE KESİNLİKLE BURAYA BAŞ VURMAM GEREK DEDİM. VE OKADAR EMİNİMKİ BANA GELECEĞİNİZİ DAHA ŞİMDİDEN ODAMDAKİ RENK UYUMUNU HALLETTİM. SIRA SİZDE, HADİ BEKLİYORUM…..:)

  72. Ben 41 yaşındayım ve terziyim.ben bu işe başlayalı uzun zaman oldu.hep ayaklarımın üzerinde durdum ve hep çocuklarım için çalıştım.benim en sevdiğim şey evimi yenilemek.süreki eşyalarımı değiştiririm .çalışarak bütün odalarımı da yeniledim fakat mutfağımı yenileyemedim.sizin programınızı izledim ve çok güzel değişimler yaptığınızı gördüm çok çok beğendim bunun için size başvurdum.sizleri buraya bekliyorum inşallah gelirsiniz.gelirseniz ki beni ve ailemi çok mutlu etmiş olursunuz…

  73. bursaya geliyomusunuz geliyosanız cok sevınırım odamın yenılenmesını cok ıstıyorum gelıyosanız cok sevınırım xcvplarınızı beklıyorum

  74. yaptığınız dekorasyonları çok beğeniyorum,mutfağımda kullanışlsız olduğu için hiç sevmıyorum lütfen gelin güzellik katın:)

  75. Başvurumuzu yaptık. Sivasa gelirseniz seviniriz.Çocuklarım için güzel bir oda istiyorum.Gelirseniz çocuklarımı ve beni çok sevindirirsiniz…

  76. engelli bi oglum var ona suprız yapmak ısderim star tv bu konuda ogluma el uzadırsa sevınırım tskler

  77. Merhaba ben başvurumuzu yaptım umarım okuyup bizleride sevindirirsiniz bahtına hiç gelen olmadı umarım ilk siz olursunuz

  78. Merhaba ben Müge başvurumuzu yaptık umarım bahtına bizede bu güzel süprizleri yaşanırsınız sevgiler

  79. Merhaba.Engelli bir izleyiciniz olarak sizleri izlemekten keyif alıyorum.20 yıllık meslek hayatımdan sonra ani bir hastalığa yakalandım ve engelli durumuna geldim. Sizlerden ricam, benim de hayalerime yardımcı olup hayallerimi gerçekleştirmenizdir. Lütfen sizleri en kısa zamanda Bursa’ya bekliyorum.

  80. biz 19 ay önce babamızı pankreas kanserinden kaybettik. babam evini çok severdi hasta hasta çalıştı ve evin bir kısmını yaptırdık ama mutfağımız kaldı yetişemedik. nolur yardımcı olun rahim kanserini atlatmış biricik annem için istiyorum sizden bunu.

  81. ben gaziantepten leyla güzel şehrimiz gaziantebe bekliyoruz inşallah gelirsiniz şimdiden teşekkürler gelirseniz çok seviniriz

  82. lütfenn sivasa gelin nolurr ananem için başvurdum onları son zamanlarında mutlu etmek istiyorum lütfen yardımcı olun :/

  83. MERHABA BEN BAŞVURU YAPTIM İNŞALLAH BURAYA GELİRSİNİZ EŞİMİN ANİ VEFATINDAN SONRA HAYATTA HERŞEYİ ÇOCUKLARIM İÇİN YAPMAYA KARAR VERDİM LÜTFEN BU KONUDA BANA SİZ DE YARDIMCI OLUN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SİZİ DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM..

  84. Lütfen banada gelin ne olur başvuru formunu doldurdum çok şansız biriyim ne olur gelinde birazcıkta olsa şansımın olduğuna inanayım lütfen

  85. ben antalyadan 35 yasındayım hıc sansım yoktur ama yınede sansımı denedım umarım benım evımede gelırsınız evlendım yatak odası alamadık hep ıcımde kaldı cok ısterdım yatak odamın degısmesını sımdıden tesekurler

  86. Ben size annem için başvurdum. Annem mutfağını hiç sevmiyor baya eski annemin artık yıllardan sonra sevinmesini istiyorum Serik / Antalyaya gelirseniz sevinirim

  87. ben çok istiyordum yarışmaya başvurmak bugün vurdum ihşallah banada gelirsiniz odam çok sıkıntılı yardım edin lütfen

  88. forum doldurdum ama kabul edilmiyo,belli bir tarih veya saat içerebilirmi?bunun hakında bilgisi olan varmı akadaşlar

  89. Allahım inşallah hayırlı birisine çıkar o kişi inşallah ben olurum olmazsada şanslıyı tebrik ederim.

  90. Merhaba formu yoldurdum fakat iletilmiyor. Ben mutfagımın yenilenmesini istiyorum kızım ve benim en büyük hayalimiz güzel mutfaga sahip olmamızdır . Kızım lise3. sııfta okumakta ve üniversite sınavına hazırlanmaktadır sizin evimize gelmeniz en büyük hayali eger benim evimede gelirseniz Sevinci iki kat olucak ve daha iyi Motivasyon saglıcak Sizi Kırıkkale ye de Bekliyorum Lütfeen Lütfeen

  91. merhaba ,kaç aydır başvuru formunuz çıkmıyor ,lüften sorubu çözünde bızde form yazalıp eve davet edelım sizleri

  92. Formu doldurduk fakat e postadan daha önce alındı başvuru denılıyor farklı deposta denmiyoruz aynı CHP alıyoruz neden

  93. Merhaba
    Biz kısa süre içersinde evimizin ” Ne Güzel Evim” programı tarafından istediklerimizin kısa sürede yapılmasını rica ve arz ederiz

  94. merhabalar hayatımda bir yenilik istiyorum ve yaşam alanı olarak kullandıgım mutfagımın daha kullanışlı olmasını diliyoyum bana yardımcı olursanız çok sevinirim

  95. LÜTFEEEN BENİM MUTFAĞIMA GELİN SİZE GÜVENİYORUM KÜÇÜK BEBEĞİMİN ŞANSINA FORM GÖNDERDİM İNŞALLAH GELİRSİNİZ GÜZEL HABERLERİNİZİ BEKLİYORUM

  96. Merhaba benim adım Sueda soyadım Şeker.Bunu buraya yazmamın nedeni 15 nisan annemin doğum günü.İşte bu yüzden annem 2 gün önce size form doldurmuştu.Adı Durhanım soyadı Şeker.Annem bu formu doldururken “aman kızım doldurduk ama gelmezler.”Dedi.Evim Şahaneye de İki senedir gönderdik gelmediler. Burdan da gelmezler, dedi. Ama ben sizin bana bu konuda yardımcı olmanızı rica ediyorum.Size bu konuda anneme süpriz yapmama yardımcı alacak kişi Selcen teyzemin numarasını veriyorum.0530 265 4236 annemi mutlu etmeme yardımcı olursanız çok memnun olurum.Benim annem herşeyin en güzeline layık.Devamlı sizin programınızı izliyorum.Çok beğeniyoruz.

  97. Merhaba benim adım Sueda soyadım Şeker.Bunu buraya yazmamın nedeni 15 nisan annemin doğum günü.İşte bu yüzden annem 2 güm önce size form doldurmuştu.Adı Durhanım soyadı Şeker.Annem bu formu doldururken “aman kızım doldurduk ama gelmezler.”Dedi.Evim Şahaneye de İki senedir gönderdik gelmediler. Burdan da gelmezler, dedi. Ama ben sizin bana bu konuda yardımcı olmanızı rica ediyorum.Size bu konuda anneme süpriz yapmama yardımcı alacak kişi Selcen teyzemin numarasını veriyorum.0530 265 4236 annemi mutlu etmeme yardımcı olursanız çok memnun olurum.Benim annem herşeyin en güzeline layık.Devamlı sizin programınızı izliyorum.Çok beğeniyoruz.

  98. buhafta sonu formu dolduracagım umarım gelırsınız mutfagımı degıştırmem gerekıyor evı yenı aldım cok borcum var lutfennnnnnn antalya

  99. 1 oğlum 1 kızım var biri lise 3 biri ilkokul 3 e gidiyor ikiside bir odada kalıyor.mutfağım da eski bizi seçeçeğinizden emin değilim ama buyük bir umutla bekliyorum 17 senedir bu kapıcı dairesinde yaşıyorum sizden başka kimseye yaptıracak durumum yok eğer ki bir gün kapımı çalarsanız şanslı olduğuma o zaman inanacağım!

  100. merhaba ben 2 aydır başvuru yapmaya çalişiyorum ama başvuru formu çıkmıyor açılmıyor,lütfen sorun neyse çözün

  101. lütfen rüyalarımda sizleri gördüm mutfağımı beyaz yeşile yapmıştınız noluy ya koca eliyede gelin ama bana

    • MERHABA ANTALYAYA GELME IMKANINIZ VARMI YENI EV ALDIM AMA COK MASRAFI VAR MUTFAGI DEGISTIRMEK ISTIYORUM CEVAP YAZARSANIZ SEVINIRIM TESEKKURLER

  102. ben minik prensesime oda istiyorum kızımın şansına yazıyorum kızım için istiyorum inşallah bize misafir olursunuz

  103. merhaba ben salonumuzu yenilemek istiyorum 25 senelik vitrinimizi artık camdan aşağı atmak geliyor içimden ama alamadığımız için yapamıyoruminşallah bizede gelirsiniz buna en çok annem sevinir

  104. MERHABALAR NASILSINIZ BEN FORM DOLDURDUM İNŞALLAH ÇIKAR EVİMİN DETAYLI RESMİ YOKTU ÇOCUKLARIMIN RESMİYLE DEĞİŞTİRMEK İSTEDİĞİM SALONUMU YOLLADIM UMARIM KABUL EDERSİNİZ ALLAHa EMANET OLUN

  105. mrb ben mutfamı yenilemek çok istiyorum yapacak durumum yok yeni bebeğim oldu gelirseniz çok mutlu olurum

  106. Mrb Benin bir oglum var ve arkadaslari gibi odasi olsun istiyorum ama oda cok kucuk biz suan oda yapicak durumumuzda yok lutfen gelin ogluma bir supriz yapma firsatim olsun lutfenn eskisehir e bekliyoruzzzz

  107. bende adıyamandan başvurdum inşalllah istanbul dışına çıkarlarda gelirler lütfen annemi mutlu etmek istiyorum

  108. Ben 23 yasindayim 8senelik evliyim kacarak evlendik ve cocuklarim var esya almaya firsat gelmiyo sartlar musade etmiyo bembeyaz bir yatak odam olsun istiyorum lutfen gelin

  109. ben başvurdum ama ilk önce başarıyla yapılmıştır dedi sonra aynı e posta ile başvuru daha önce yazılmış diye yazı çıktı şimdi başvurum kabul edildimi bilgisi olan varmı acaba sorumu yanıtlarmısınız ?

  110. Merhaba. Ne güzel evim’e ananem ve dedem için başvurdum. Onlara sürpriz yapmak istiyorum mutfakları çok kötü durumda, lütfen en kısa zamanda cevabınızı bekliyorum. sivasa gelirmisiniz lütfen şimdiden teşekkürler.

  111. Ben bugun antlyadan basvuruda bulundum.umutlarim hayallerim gerceklesir ins.mutlu olmaya cok ihtiyacimiz olan bi donemden geciyoruz.haysl olarak kalmasin bu bizde ltfn.

    • Merhaba ben konya cihanbeyliden katiliyorum formu doldurdum ama konya cihanbeyliye gelirmisiniz gercekten cok ihtiyacim var sevgilerimle cevap bekliyorum

  112. evimi yaptırmak istiyorum ama yanımda fotoğrafım yok.ananemle yaşıyorum durumum iyi değil annem özürlü aylığı alıyor.yapılan yardımlarla geçiniyoruz.bize yardım ederseniz çok sevinirim.

  113. çok güzel şeyler yapıyorsunuz ama sizden ricam çok ihtiyacı olan insanlar var ilk onları ön plana alın benim çok ihtiyacım var sizi en yakın bir zamanda bekliyorum

  114. Parkinson hastası olan babam 2 yıl yatalak olarak yattı ve kısa bir süre önce kendisini kaybettik. Şimdi annem bir oda bir mutfak evinde yalnız yaşıyor.Üstelik beli 3 yerden kırık ve eklem romatizması var , 73 yaşında yalnız yaşıyor.Hiç değilse mutfağını yenileyip onu biraz mutlu etmek istiyorum. Gelirseniz beni çok mutlu edeceksiniz .

  115. yok kardeşim bizim gibiler ancak umutla bekler nerde bizlerde böyle bi şans ümütle başvuru yapıyorum. yine yaptım nasretin hocanın hesabi gole yoğurt mayaladım ya tutarsa.kendimizi avutuyoruz işte.allah sagligimizi almasin deyip avunlaim herkese bolsans

  116. merhaba neden başforu formu doldurduk ama aylar oladu donulmedi lutfen bi acıklama yapın boşunamı dolduruyoruz size guvenim :(

  117. eşim bana sürpriz yapmayı planlarken ben ona sürpriz yapmak istiyorum.gecen hafta cok yakınlarımızdaydınız evimize bekliyoruz

  118. Sizin program cok dikkatim cekti,obur program gore daha farkli,kalite.bize gelirsinis ,cok iyi olacak,cocuklar cok mutlu olacak. Cok saol.

  119. Dilerim 2014 e girerken aileme harika bir yılbaşı sürprizi verebilirim sizlerin sayesinde. İyi çalışmalar diliyorum…

  120. ben kızıyım ben başvurdum annemin hberi bile sürpriz yapmak istiyorum slonumuzu yenilemeyi çok istiyor ama maddi durumumuz iyi değil ne olurusnuz basvurumuzu kabul edin. doğum günüde yaklışyor annemin.

  121. ne güzel evim programının telefon numarası varmı
    varsa yazarmısınız
    şehirleri geziyonuzmu gezerseniz yalovaya uğrayın :D

  122. ben erkan ince form hanesini bulamadım onun icin dolduramadım adre4s bilgilerim yok nasıl olacak bilemiyorum porsun1@hatmail .com saygılar

  123. başvurumuzu yaptık inşallah kabul edersiniz ben kızımyım lösemi hastasıyım ilik nakli oldum annemi sevindrimek için salonumuzda keyifli sohbetler yapabilmek için başvurdum annemin haberi yok eğer kabul ederseneiz beni çk mutlu ediceksiniz. annemin doğum günüde yaklaştı. 17 aralkta doğum günü var ne olur başvurumuzu kabul edin annem salonumuzu yenilemek istiyor ama maddi durumdan dolayı yapamıyor. Kanser ilaçlarım çok pahalı. Herkesin yardımıyla ayaktayız

  124. Hala başvuru formunu açamıyorum,çatlamak üzereyim.Lütfen yardımcı olun ya da bana bir şans verin,salonumu yenileyelim…

  125. negüzel evim programını zevkle izliyorum gelipde evimi gormeniziistiyorum inşallahgelmek nasip olur çok mutlu olucamilginize şimdiden teşekkürler.

  126. Sizi cok severek izliyorum sicak kanli olmanız. .ekibiniz de cok guzel insanlar kizima oda yapmak istiyorum Lütfen gelin artikk lutfenn sesimi duyun…

  127. Merhabalar bende buraya yorum yazan herkes gibi şansımı denemek istedim. İnşallah şans banada güler. Sağlıcakla kalın……

  128. Merhabba ben menşüre 58 yaşındayım ve banyom perişan halde kullanımsız bir biçimde ben sizin gelip allah rızası için banyomu yapmanızı bekliyorum istanbulda oturuyorum başvurum var…..

  129. merhaba ben aydından.Formu doldurdum ama şehir dışına geliyormusun.Lütfen buraya gelip beni ve ailemi mutlu etmenizi çok isterim

  130. benim 6 yaşında bir kızım var odasına dekorasyon yapmak istiyorum kızımın odası çok kötü biçimde başvurumu kabul ederseniz mutlu olurum

  131. Merhabalar,
    Beylikduzi İstanbuldaki evimizin mutfagi epey yipranmis durumda yenilemek istiyoruz. İnsallah basvurumu olumlu olarak degerlendirmeye alirsiniz. İrtibat icin mail adresim; haticetopuzdag@hotmail.com

    Calismalarinizda kolayliklar basarilar dilerim

  132. Cok begeniyle izliyorum bir kizim var bes ay sonra biede oglum olacak insl ve ben onlar icin cok guzel bir oda olmasini istiyorum simdilik odasinda iki cekyst var ve bir gardolap burda yatiyo kizim sizden guzel bir oda icin yardim istiyorum kizim silaya hayallerindeki bir oda olmasive bunun sizlerin sayesinde gerceklesecegine inaniyorum. Yenigun mah 8/2 sok no 13 bagcilar parseller.sizleri cok seviyoruz.

  133. slm ben filiz bende çocukların eğitimine harcama yaptığımız .için mutfağımı birtürlü yaptıramıyoruz çok acil yapmanızı dilerim.mutfağım20 senelik:))

  134. Merabalar 17 ve 13 yaşında oğullarım var.Onlara güzel bir oda yapma isteğim vardı ama bir türlü yapamadım ve ne yapsam beğendiremedim.O yüzden profesyonellere evimi emanet etmek isterim.Programınızı izledim ve mükemmel bir çalışmayla çok iyi sonuçlar çıkarıyorsunuz başvurumu değerlendirirseniz çok mutlu olurum…

  135. 22 yaşında hem çalışıp hem okuyan oğlum ve 20yaşında gelinim var neyazıkki yalnız büyüttüğüm oğluma bir yatak odası hatta damatlık bile alamadım şimdi aileden hisseli bir para geldi üzerine kredi çekip zemin kat alıyoruz ama bir yatak odaları olsun çok istiyorum umarım doğru bir başvuruyla olumlu bir dönüş alabilirim

  136. pazartesi 28 eki 2013 zamanında 16 35 inşallah bize de gelirsiniz evimin yenilenmesini iştiyorum allah rısası için bana yardın edim

  137. sn ne güzel evim poroğramı yapımcıları poroğramınızı ilgi ile izliyorum çok güzel içler yapıyorsunuz benim evimin salonunada sihirli elerinizle dokuna bilirseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekür ederim.

  138. Size bir türlü başvuru yapamıyorum,çünkü başvuru formu çıkmıyor!!! Lütfen msjımı ciddiye alın.Ben acılı bir anneyim.Oğlumun acısını azaltmaya yardımcı olur musunuz??!!tşk ederim…

  139. Size tekrar yorum bırakıyorum inşallah beni bu kullanışsız mutfaktan kurtarırsınız başvurdum ama şansım vardır inşallah teşekkürler yalnız ev telefonumu yazmak zorunda kaldım ama aslında bu telefonu kullanmıyoruz

  140. ben emekli bir öğretmenim. bir yildır kemoterapi tedavisi alıyorum.hayalerimden birini gerçekleştirirseniz çok mutlu olurum.

  141. ne güzel evim ekibi sizi evime davet ediyorum benim wcve banyom çok kötü oldu sizin sihirli ellerinizin değmesi mükemmel olur gelirseniz sizlerle tanışmaktan çok mutlu olurum saygı ve sevgiler

  142. Canım annemin en büyük hayalindeki mutfağı sizlerin sayesinde gerçeğe dönüştürmeyi,annemi mutlu etmeyi çok istiyorum rahatsızlığı nedeniyle şimdi morale de çok ihtiyacı varken ne güzel olur.”ne güzel evim” e emeği geçen herkese tüm ekibe selamlar sevgiler görüşebilmek dileğiyle,

  143. Merhaba ben Mesude anneme süpriz yapmak istiyorum dönüş yaparsanız çok sevinirim bu arada inşallah ankaraya geliyosunuzdur

  144. Merhaba NE GÜZEL EVİM ekibi programınızı beğeni ile izliyoruz özellikle eşim,
    bizim salondaki eşyalarımızda 25 yıllık bu yüzden mimarımızın salonumuzu güzelleştireceğini düşünerek eşime süpriz yapmak istiyorum umarım bizi sevindirirsiniz. 14 Aralık eşimin doğum günü sayenizde çok güzel bir doğum günü olacağını düşünüyorum…

  145. meraba annem süpriz için başvuruyom daha önce hiç değişim yapılmadı evimize ben eşimden ayrıldım on yaşında oğlum var yani boşandığımdan annemlerle kalıyorum proğramınızı çok beğendim anneme süpriz yapmak istiyorum lütfen bizede gelin

  146. Bu haftaki proğramınızı eşimle beraber zevkle ve hayaller kurarak izledik.30 yıldır solonumuz ve mutfagımızı ayni eşyalarımızla kullanmaktayız.Eskilerin deyimi ile bir çivi çakacak durumda deyiliz.Emekliyim.Yaşamımızın bu son dönemlerinde evimizi yenilerseniz bizleri çok memnun edersiniz.Şimdiden teşekkürler.Selamlar

  147. MERHABA BEN KAYNANAM İÇİN BAŞVURDUM ONA SÜRPRİZ OLACAK SALONUMUZU YENİLEMEK İSTİYORUZ 17 YILDIR YENİLENMEDİ…İNŞALLAH GELİRSİNİZ ÇOK SEVİNİRİZ…İSTANBULDA ANADOLU YAKASINDA YAŞIYORUZ…

  148. benim banyom deprem zamanı fayanslarım kırılmıştı öyle duru yor yapılırsa çokmutlu olucam ozamanlarıunutmakdileğiyle banyove tuvaletim yapılır inşallah

  149. ben formu doldurdum peki sizler bursa gemliğe geliyormusunuz gelirseniz benim evimdede değişiklik yaparsanız çok memnun olurum özelliklede mutfağım yapılırsa çok sevinirim çocuklarım buralara gelmicenizi bsöylüyorlar

  150. büyük sıkıntılar sonunda eşime istediği gibi bir ev alabildim.10 yıl konut kredisi kullandım.malum evin eksikleri var bazı yerlere yetişemedik. Ankara da ikamet ediyorum. EŞİME BİR SÜRPRİZDE SİZİN YAPMANIZI ÇOK İSTİYORUM.20 YILLIK EVLİYİZ EMİNİM GELİRSENİZ EŞİM ÇOK ŞAŞIRACAK.SİZİ VE EKİBİNİZİ ANKARA DA EVİMİZDE AĞIRLAMAKTAN MUTLULUK DUYARIZ.SEVGİYLE KALIN….

  151. Merhaba ben banyomun degismesini istiyorum cok ihtiyacim var ben gecen sene agactan dustum belimde platin var ne olur yardimci olun benide gorun ne olur ben 27 yillik evliyim her yerim 27 yillik 2tane kizim var onlarin gelecegine harcadim ben emekliyim insaallah gelirsiniz size iyi gunler

  152. merhaba annem için başvurdum. Süpriz yapmayı düşünüyoruz Salonundan şikayatçi nasıl başvuruluyo bilemedim.

  153. merhaba ;
    ev hanımı olarak çocuklarımın okulu nedeniyle evim için özel bir şey yapamadım. çocuklarımın 3 ü üniversite de okumakta. tek hayalim salonumun daha güzel , kullanışlı ve modern olması . sizden de bu hayalimle ilgili destek bekliyorum.

  154. Merhaba ben. Zonguldak, devrekten hülya, evimde herşey eski moda değis dirmeye gücümüz yetmi 16yildir. Ayni evdeyiz, ayni eşyalari kullaniyoruz, bizede ugrarsaniz sevinirim.şuanda sizi izliyorum ve bu mesaji yazi yorum

  155. Merhaba bende banyom yatak odam ve salonumun yenilenmesini isterim 27 yillik esyalarim imkanim olmadigi icin yapamadim ben iki yil once agactan dustum olumlerden dondum su anda belimde platin var 8tane ne olur bana da gelin banyoyu rahat kullanamiyorum hele gelin neler neler pisiririm size simdiden tesekkurler

  156. Merhaba ben ülfet artık sizimde katkılarınızda bir şeyleri değiştirmek istiyorum istanbuldayım gelirseniz sevinirim

  157. ben kiradayım ev sahibi olmam şu an imkansız ama içi güzel olabilir diye sizi başvurdum hoşçakalın umarım olur

  158. merhaba, iki yıl önce 9 yaşındaki kızımla birlikte annemin yanına taşınmak zorunda kaldık. evimizin banyosu çok eski. gelirseniz kızım için bir mucize gerçekleşmiş olacak çünkü bu tip programlara hiç inanmıyor.
    Sevgiler

  159. merhaba annem ıcın basvurdum bu onun ıcın gercekten bı supriz olucak mutfakla salonu bırlestırmek ıstıyorum ıns hayırlısı olur

  160. çok uzuz zamandır evimi yenileme hayallerim vardı
    yeni başlangıçlar mutlu hayatlar
    dedim ya hayallerim vardı bir gün bu hayallerimin gerçekleşeceğine inanıyordum ve şimdi bundan tam olarak eminim
    evimin kapılarını size açma dileklerimle en kısa zamanda bekliyoruz
    şimdiden teşekkürler :) :)

  161. hep içimde evimi yenileme hayallerim vardı yeni başlangıçlar yeni mutluluklar… onun için programınıza başvurdum…
    evimin kapılarını size açma deileklerimle şimdiden teşekkürler en kısa zamanda bekliyoruz :)

  162. merhaba ben mutfağim için gelmenizi istiyorum çünkü benim butun gunum mutfakta geçiyor evin diğer odalarını kullanamıyorum o yuzden gelen misafirimide orada ağırlamak zorundayım dolaplarım dokuluyor ne olur benim sesimi duyun.”

  163. mutfağım çok eski yenilenmesini isterim benim evimede gelirseniz çok sevinirim başarılarınızın devamını dilerim

  164. ben fatma evimizi yeni aldık dekor edemedik lütfen gelin eşime ve çocuklarıma süpriz yapmak istiyorum.

  165. selam size annem için başvurdum inşallah kabul olur annem senle sonra kendisine yeni bi aldı sizin yardımınızla düzene sokmak istiyo allah rızası için anneme yardım edermisiniz benim gücüm kesinlikle yok

  166. Merhabalar,
    4 – 5 ay sonra Düğünüm olacak, yeni evimin yatak odası fazla büyük değil,
    yatak odası takımı aldığım da oda daralacak o yüzden sizin şahane fikirlerinizle güzelleşeceğine inanıyorum ve yardımınızı rica ediyorum.
    Lütfennn o kadar çok istiyorum ki dünyanın en mutlu insanı olabilirim sizden haber geldiği an.
    Teşekkür ederim şimdiden.
    İyi günler.

  167. YENİ GELEN BEBEĞİMİZE İYİ BİR ORTAM İSTİYORUM MUTFAĞIMM ÇOK KÖTÜ DURUMDA YARDIMIZI BEKLİYORUMM….

  168. ben 14 senelik evliydim evliligim boyunca sıkıntı içinde gecirdim bu nedenlede doğru düzgün eşyem olmadı eşimden ayrıldım 3tane oğlumla yaşıyorum . o güzel dokunuşlarınızla bursa gemlikteki evimi şenlendirirseniz beni çok mutlu edersiniz

  169. hayallerimiz suya düşmeden, banyomuz su basmadan banyo yapmak istiyoruz hayallerimizi gerçekleştirmenizi istiyoruz

  170. Lütfen ankaya geliiin mutfagımı yaptırmayı cookkkk istiyorummmmm.umarım beni arasınız.emin olun inanılmazmutlu olacagım.

  171. inşallah bize gelirsiniz artık koltuk takımlarımın eskidiğini düşünüyorum evimin yenilenmesini ve ailemle mutlu bir hayat sürmek istiyorum Eskişehire bekliyorumm…

  172. inşallah bize gelirsiniz artık koltuk takımlarımın eskidiğini düşünüyorum evimin yenilenmesini ve ailemle mutlu bir hayat sürmek istiyorum …

  173. Ben başvuru yaptım ayağım 3 seneden beri rahatsız inşallah gelirsiniz ayağım burkuldu ve durmadan şişiyor diz kapağımın üstlerine artık ağrı gidiyor lütfen bize gelin …

  174. merhaba ben erdem. Anneme süpriz yapmak istiyorum.bugün ilk bölümünüzü izlerken bize de gelseler ne güzel olurdu dedi. bende başvurmaya kadar verdim

  175. Programiniza basvurdum hem babamin olumuyle hem hayatin zorluklariyla bogusmaktan bir nebze olsun ailemin sevinmeleri icin katildim istanbul a bekliyoruz evimize yapacağınız dokunuslar icin :)

  176. istanbul dışına çıkacakmısınız.neden herzaman istanbul yararlanıyor anlamıyorum.aydınada gelirmisiniz.ilgilenirseniz sevinirim.iyi çalışmalar.

    • BEN PROGRAM SAHİBİYİM ŞU ANA KADAR 7 ŞEHİRE GİTTİK HAKKARİ TRABZON SAMSUN KARAMAN ANKARA NEVŞEHİR BURSA. SİZEDE İNŞALLAH GELCEZ

      • Mrhb ben 15 yıllık evliyim bu zamana kadar evime hiç birsey alamadım eğer gelirseniz sizde gorursunuz artık çok yoruldum belki de çok bı umut yok ama. Lütfen gelin bnm evimin her yeri eski ama cocuklarım benim için çok önemli yine onlar için yeni bir odaları olması çok önemli çalışacak yerleri bile yok arkadaşlarına çok özeniyorlar lütfen gelin Allah rızası için

    • melike hanım sizleri severek izliyorum yolunuz ankaraya duşerse banada beklerim kızlarım ellerinizden oper selamet olsun yolunuz mutfamı başdan yaratmanızı istiyorum şimdiden teşekurler

  177. kuşadası’nda yaşayanlarında bu güzel yapımlardan yararlanmasını istiyorum.Kuşadası’na gelirmisiniz.

  178. 50 yasindayim ,hayatım boyunca kızım icin savastim.size basvurumuda yine kıziım icin yaptım.kizım geri odemeli krediyle ev aldi mutahit yapimi mutfaklar malum kapaklar tutanin elinde kaliyor .insallalah samsuna gelirsiniz. Allaha dua ediyorum. Sizin icinde rabbim utandirmasin.rytngleriniz bol bol olsun.herkes allaha emanet olsun…

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>