Bu yenisi

Facebook Neden Açılmıyor Giremiyorum Kasım 2014

Facebook Güzel Sayfa İsimleri Ve Adları
Facebook Güzel Sayfa İsimleri Ve Adları
Facebook Neden Açılmıyor Giremiyorum
Facebook Neden Açılmıyor Giremiyorum

Şüphesiz sosyal medyanın en büyük ve kullanılan sitelerinden birisi de Facebook. Gerek bilgisayar başından gerekse de ios ve android uyumlu samsung, iphone, ipad ve ipod touch cihazlarından girişler de zaman zaman sıkıntılar ve sorunlar meydana gelmiyor değil.

Facebook Açılmıyor

Kullanıcıların zaman zaman karşılaştığı sorunlar nedeni ile siteye ve uygulamalara giriş yapılamıyor şeklinde bildirimler almaktayız. Güncelleme ve bakım nedenlerinden ötürü kısa süreli girişlerde sorun yaşamanız mümkün.

Facebook Girmiyor

Sizden kaynaklı herhangi bir sorun yada sıkıntı mevcut değildir. Genel bakım ve güncellemelerden ötürü kısa süreli kesinti yaşanmaktadır. Kısa bir süre sonra tekrar denemeniz halinde sorunsuz bir şekilde giriş yapabilirsiniz.

Kasım 2014 İTİBARİ İLE CEPTEN, TELEFONDAN, MOBİL VE WEB GİRİŞLER İÇİN WWW.FACEBOOK.COM SİTESİNDE HERHANGİ BİR SORUN GÖZÜKMÜYOR. İNTERNET AYARLARINIZ VE TARAYICI AYARLARINIZI KONTROL EDİNİZ.

Facebook tarafından yapılan resmi açıklamalar ve güncelleme, bakım çalışmalarını bu sayfadan yine takip edebilirsiniz. Yaşadığınız sorunları aşağıda ki yorum bölümünü kullanarak dile getirebilirsiniz.

Diğer Popüler Sosyal Paylaşım Siteleri İle İlgili Sorunlar;

İnstagram Açılmıyor

Twitter Açılmıyor

Youtube Açılmıyor

Facebook neden açılmıyor, telefondan giremiyorum, video izlemiyorum şeklinde sorunlarınız için lütfen aşağıda ki mesaj bölümünü kullanınız.

1.066 Comments on Facebook Neden Açılmıyor Giremiyorum Kasım 2014

  1. 2gundur faceye goremiyorum her girişimde. Facebook giriş yapilamadi internet bağlantınız i kontrol edin veya tekrar deneyin. Diyo iki gundur giremiyorum

    Neden boyle diyo tum sitelere goruyorum ama faceye giremiyorüm
    Ne yapmam gerekiyor sizden acil yardım bekliyorum

  2. Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun. Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com) Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor.

  3. allah akşına 4 gün oldu giremiyorum sorun ne arkadaşlar proflime baktıklarında bu sayfaya ulaşılamıyo diyo sizde de öylemi arkadaşlar

  4. Facebooka telefondan girebiliyorum ama tabletden girdigimde hemen dusuyorum bu facebooklami alakali tabletde mi bi sorun var bilemedim

  5. arkadaşlar aynı sorunu bende yaşıyordum 1 haftadır telefonlarımız önceden çerezi reddet dediğinde giriyordu faceye şimdi açık olsun çerezi kabul eti açın tek sorun bu inşallah yardımcı olmuşumdur benimkisi böyle oldu ve tak diye açıldı. yorum yazmamın sebebine gelince açanlar yöntemlerini anlatmamış sevinçlerini paylaşmış ah ettim açarsam tüm okuduğum sitelere yöntemi yazacağım diye..

  6. faceme girmeye çalışıyorm ”Lütfen daha sonra tekrar deneyin
    Çok sık deniyorsun. diyor ne oldu anlamadım.şifremi yanlışyazmadım başka bir hesbımdan girdim yine aynı sorun

  7. Bende yaklaşık 15 gündür ve face ne hotmail ikisinede giremiyorum.sayfa görüntülenemiyor. diyo.neden ne oldu anlayabilmiş değilim. çok sıkıcı bi durum.

  8. SORUN COZULMUSTUR BURAYA DIKKAT…..Facesını orjınalı kadar olmada yınede paylasım ve sohbet edebılegınız m.facebook.com adresınden devam edebılırsınız

  9. aynen ya neden açılmıyor ellinciye deniyorum açılsın artık siniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir offfffffffffffffffffffffffffffff

  10. Chrome’da bazen giremiyorum.Bu web sayfası açılmıyor diyor. Sonra mozilla deniyorum ve girebiliyorum. Mozilla’yla girince kıskanıyor mu ne, hemen chrome’da da açılıyor.

  11. giremiyorum deyipte sonradan girenler ne kadar süre sonra girmişler yazsalar bizde o kadar beklrz bu ne ya böyle offfff

  12. Feyse girmiyor, çözümü nedir, bilen söylerse seviniriz, dns ayarlarımız da tamam, farklı tarayıcılar da olmuyor, sebebi nedir, kaç gün sonra düzelir, en azından bunları bilmek vatandaş olarak hakkımız.

  13. fecebok sayfama giremiyorum birisi tarafından blokemi edildi nolduğunu bilemiyorum yardımcı olurmusunuz neden böyle oluyor

  14. bende giremiyorum yarım saattir bi açıldı hesap açma yeri bu seferde şifremi kabul etmedi değiştirdim açtım sonra gene gitti giremedim noluyo ya 🙁

  15. oh be, aslında iyide oldu,yarın sanah spora başlıcam face iliğimi kuruttu be yaw,hastalık sahibi oldum hareketsizlikten,herkeze hayırlı geceler.

  16. Telefon internetinden tarayiciyla cromeden bir turlu faceye girmiyoo am a wifi ile baglaniyoo Neden mobile baglan miyoo beni bilgilendiriseniz cok mutlu olurumm 🙂

  17. 05.10.2014 tarihinden itibaren 2 gündür facebook açılmıyor internette diğer sayfalar açılıyor fakat facebook açılmıyor neden???

  18. ben de facebookuma giremiyorum lütfen acele ile yardım edin.şifremi doğru yazıyorum ama bir türlü facebook hesabım açılmıyor. ve de gmail hesabıma yeni şifre onayı gelmiyor.ne yapmalıyım

  19. Güvenlik nedenleriyle hesabın geçici olarak kilitlendi
    Bu hesapta yazanlar gerçek adın ve kişisel bilgilerinse, lütfen bunu doğrulamamıza yardımcı ol.sonra devam ediyorum
    Görüntü yüklenmezse, sayfayı yenilemek için tarayıcında yeniden yükleye tıkla.
    Yukarıdaki metni okuyamıyor musun?
    Başka bir metin veya sesli sınama kullanmayı dene.
    Kutudaki metin:

    Bu nedir? giriyorum vebu yazı cıkıyor
    Fotoğraflı bir kimlik yükle
    Bunun senin hesabın olduğundan emin olmamız için bir devlet kurumundan almış olduğun renkli fotoğraflı kimliğini yüklemelisin. Kimliğinde adın, doğum tarihin ve fotoğrafın net şekilde gözükmelidir.
    Kabul edilen kimlikler arasında şunlar vardır:
    Pasaport
    Ehliyetin
    Nüfus cüzdanın
    Askeri kimlik kartı
    Göçmen bürosundan alınmış imzalı kimliğin
    Profil resmini kabul edemeyeceğimize lütfen dikkat et.
    Kimliğinin net bir görüntüsünü alıp inceledikten sonra, eklediğin kimlik belgesini sunucularımızdan kalıcı olarak sileceğiz.
    resimde gönderiyorum bu nedne hala düzelmiyor yardimci olurasnz sevinirim…

  20. birleşik arap emirliklerindeyim dubaide ve facebook baglanamıyorum ama telden baglanmada bi problem yaşamıyorum ama pc baglanmıyor nedense

  21. Facebook a giremiyorum sebebi ne olabilir acaba ? Bugunle birlikte 1 hafta tam doldu bekledim duzelebilir diye ama duuzelmiyor uygulamasinda bi sıkıntı vardir diye normal netten de giriyorum yok yok yok ! Yardim edinn 🙁

  22. Ya kaç gündür face giremiyorum daha öncede yazdım ama bi düzelme yok sildim yükledim olmadı 994 hatası veriyor hala. Ve şimdi googl dan da giremiyorum face anlamadım ne sorulmuş bu ya . YETKILI DUY ARTIK SESIMIZ DE BI ÇÖZÜM BULUN YA BUNE AYIPTIR YAPTIĞINIZ.

  23. Bu sabah 5 ten itibaren faceboka giremiyorum,mobil tarayıcımda hiç bir sıkıntı yok ordan faceboka giriyorum ama google playerdeindirdiğim faceboka giriş yapıglamıyor,yardım edin

  24. Ya acilmiyo baglantinizi kontrol edin diyo google playsstordan baska seyler indirebiliyom ama faceye girmiyiyo ne yapa bilirim

  25. Bende mobil facebook a giremiyorum tek sıkıntı yaşayan ben değilmişim burda gördüğüm kadarıyla. Bu beni rahatlattı bi nebze olsun. Ne zaman düzelir acaba..

  26. Facebooka tıklıyorum mailimi giriyorum şifremi giriyorum ad onay diye bişey çıkıyor.nüfus cüzdanımın resminide çektim gönderdim ama hala giremiyorum :((

  27. Lütfen yardım edin facebooka giremiyorum neden ola bilir sizce?:( Her yere giriyor bir tek face e giremiyor girdigim zaman sayfa aciliyor ve hemen google dan çıkıyor? Nedenini soyleye bilirmisiniz lutfeee (((((

  28. Internet sayfalarında istedigim gibi gezerken facebook ve instagrama giris yapamiyorum acaba telefondan kaynaklanan bi sorun mu arkadasin telefonundan giriyor

  29. Yaklaşık 3 gündür faceye giremiyorum internet bağlantıni kontrol edin diyo ama youtube ye ve normal internette gayet hızlı ezebiliyorum lütfen yardımcı olurmusunuz ?

  30. konu ile açıklama neden yapılmıyor acaba 2 gündür açılmıyor sık girildiğinden tekrar deneyin diyor bir açıklama yapsınlar

  31. Bence facebook bizden dolayı değil sistemden dolayı açılmıyor herhangi bir açık sebebiyle sistem resetleniyor ve açık kapatılıyor

  32. gençler ben daha bu gün girdim
    adam suan girmiyor galiba 1 hafata boyunca saat 22.30 dan itibaren chorome explover android ve ios tan girilmiyor sadece mobilden giriliyor m.facebook.com dan

    bakım sebiyle 1 hafta böyle

  33. ya face ne zaman düzelir ben de giremiyorum çok acil girmem lazım Sorry, something went wrong. We’re working on getting this fixed as soon as we can Özür dileriz, bir şeyler yanlış gitti. Mümkün oldukça en kısa sürece sorunu gidermek için çalışıyoruz yazıyor site bakımda mı ne zaman düzelir acilllll !!!!!!!

  34. Samsung galaxy 10.1tabletten facebook a giremiyorum,diğer bütün uygulamalar çalışıyor..facebook uygulamasını defalarca silip,googleplay den tekrar yüklememe rağmen facebook uygulaması açılmıyor…

  35. İPHONE ‘DA FACE UYGULAMASINA GİRİLMİYOR EKRAN KÜÇÜLÜYOR TELEFON KESİNLE EKRANDA BİRŞEY YAPMAYA İZİN VERMİYOR. TELEFONDA Bİ SIKINTI VAR DESEM BAŞKA HİÇ BİR UYGULAMADA SORUN YAŞAMIYORUM.. NOLUYORRR 🙂

    • KESİN ÇÖZÜM .
      İPHONE ‘DA FACE UYGULAMASINA GİRİLMİYOR EKRAN KÜÇÜLÜYOR TELEFON KESİNLE EKRANDA BİRŞEY YAPMAYA İZİN VERMİYOR.
      ARKADAŞLAR BU SORUN DONANIMSAL BİR HATA. ITUNES DE TELEFON BİLGİLERİNİZİ YEDEKLEYİN (REHBER, RESİM V.S.) DAHA SONRA İPHONE AYARLAR-GENEL-SIFIRLA-TÜM İÇERİK VE AYARLARI SİL YAPIYORUZ. BU İPHONE Yİ FABRİKA AYARLARINA GERİ GETİRİR. SONRA İTUNES E BAĞLAN VE YEDEKLEDİĞİN BİLGİLERİ GERİ YÜKLE . BU KESİN ÇÖZÜMDÜR. AYNI SORUN BENDEDE OLDU BU ŞEKİLDE DÜZELTTİM.

  36. Arkadaslar facebook twitter paketi yaptiysaniz faceboka girmez paketi iptal etmeyin iptal ettiyseniz paketin.suresi dolunca paketi tekrar yapin suan benimkide girmiyo cinku bende iptal etmist

  37. arkadaşlar chorome , yandex den facebooka giriş yapamıyorum e psotamı şifremı gırıyorum entera basıyorum girerkn atıo benı ama abim ve arkadaslarım gırebılıyo bu yerlerden . ben sadece ınternet explorerden gırebılıyrum. lutfen yardımcı olun cevaplarınızı beklıyorum

  38. Faceye girdim 1 saat sonra sohbet falan hep kapandı oyun oynuyordum oyun dondu yeniledim oldu.Ama aradan 1 dakika sonra tekrardan gitti ve bir daha gelmedi sebep nedir ayrıca faceme deil facebook sayfasına giremiyorum yani faceye tamamen giremiyorum nasıl yapıcam ve sorun nedir ?

  39. bende tabletten gırıyom ama hala faceme gırılmıyo yardım edin yaaa lütfenn..!!! 🙁
    bugün bu sıkıntıyla karsılastımm 🙁 napmam lazımm..??? :/

  40. ilk gizlilik hesabı açtı tamamladım yarın girdim bi baktım1dakika önce sifre deiştirilmiş dneedim denedim olmadı

  41. arkadaşlar benim facem kapandı 2 gündür giremiyorum. Telefon numaram doğru. Onay kodu gelmiyor ? Diğer arkadaşlarım beni onları engellediğimi düşünüyor lütfen yardım edin :'(

    • bak napcan biliyon mu dur sölim bende de oldu 🙁 çok korktm ama düzeltim gir numaranı onay kodu gelmez tabiki bana da oldu yaz oraya telefonunu veya baska vb telefon bende de olmuştu su anda hiç açılmıyo 🙁 :/

  42. facebook’a giremiyorum..1 kere girdim o da yavastı…pc açtım kapadım neti açtım kapadım bu sefer hiç giremiyorum.neden her gün binlerce kişi sorun yaşıyor?

  43. Bugün 17 haziran ama ben 2 haftadır facebook adresime giremiyorum. Acaba sorun benden mi kaynaklanıyo? LÜTFEN hemen cevap verirseniz sevinirim.

  44. şifrem doğru aslında ama facebooka giremiyorum bendemi sorun var diye birçok facebook hesabı ile de denedim fakat gerçekten açılmıyor .

  45. iphone 5 telefonum dune kadar facebook u kullanıyordum bugunse gıremıyorum bıle facebook sımgesıne tıklıyorum gelıyor hemen cıkıyoyor tekrar tekrar denememe ragmen aynı varmı bır bılgısı olan arkadas?

  46. bende açamıyorum sifremi doğru yazıyorum olmuyor değiştirdim gene olmuyor yardım edermisiniz? ayrıca nasıl resim eklenir?

  47. Dns ayarlarını 4.2.2.1 ve 4.2.2.2 olarak değiştirin girin sorun çözülecektir.
    muhtemelen bizim ip çıkışlarında genel bir sorun söz konusu.. ben bu şekilde sorunu çözdüm sizde kolayca çözeceksiniz.. çözenler teşekkür etmek için yazabilir :))

    • merhaba sabah okuduğum bir haberde şöyle yazıyordu: ABD de yaşayan bir türk vatandaşının 20 den fazla facebook hesabının olduğunun ve bu hesapların %80 ninde küçük kızların ekli olduğunun ve bu kızlara bu hesaplardan cinsel isteklerde bulunduğunun tespiti yapılmış.Bu tespit üzerine bu kişi IP adresinden bulunmuş ve yakalanmış facebook ekibide bu hesapları kapatmak ve bakım yapmak için geçici bir süreliğine facebook u kapatmış.

    • 7 hazirandan bu yana facelerde sorunmu var sayfası bile açılmıyo net faturası gelince 1 gün gecikme bedeli hemen alınıyo ama biz hiç bi hak sahibi olamyoz paramızlada rezil oluyoruz yetkililere duyrulur…

    • 7 hazirandan bu yana facelerde sorunmu var sayfası bile açılmıyo net faturası gelince 1 gün gecikme bedeli hemen alınıyo ama biz hiç bi hak sahibi olamyoz paramızlada rezil oluyoruz yetkililere duyrulur…

  48. ben mobilden faceye giriyorum giriş ekranı çıkıyor epostamı şifremi yazıyorum ama girilmiyor önce giriş yapmalısın diye bi seçenek geliyor. bunu nasıl düzeltebilirim 🙁 faceme mobilden giremiyorum

  49. Ya 2 gündür facebook a kayıt yapmak istiyom. Amma her şeyi düzgün yaptım bana kaylt yapamıyoruz diyo çox sinir oluyom!

    • Benim 3.gundur facebookum giriş yapilmiyur.bu 3.cu muracatim neden giriş yapilmiyur neden bir yetkili.ilgili kimse kimse yardimci olamiyur.bende isten bilgi ve kimlik bilgileri nufuz cuzdanimin foto kopsi gunderdim.neden acilmiyur aclmiyacakmi acilmiyursa bana bildirin boşuna oğraşmiyeyim bir telefon yok irtibata gecelim saygilarimla lutfen bu 3 cu şikayetim gundemize alin saygilarimla

  50. neden acıııllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmııııııııyyyyyyyyyyyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  51. ayyyy deliricem face açılmıyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo 🙁

  52. arkadaşlar elektrik gidip geldi
    mesaj begenme paylasma sohbet
    hiç bisi yapamıyorum neden acabaa????
    ___-_–_-__—-_-_-

  53. face e giremiyorum,en son birini engellemiştim,o benim hesabıma bişey mi ayptı,face book yazınca bulunamadı yazıyor

    • canım şimdi sen faceni egledilerse sunu yapıçaksın adım adım anlatayım sana
      1. ilk hesabının şifresini degiştir
      2.degiştirdiğinde acılmıyorsa e-posta qadresinden yani ‘sıgn ln ‘ dan sdegiştirebilirsin telefondan giremiyorsaqnde o telefonun yerel baglantıları kapalıdır ama bu baglantılar
      1. iphone
      2 samsung galaxy s5
      3. npkia lumia 1320-1300 de bulunuyorr

  54. Facebook Bende Hala Açılmıyor ilk başta veb sayfası kullanılmıyor diyo sonra proksy sunucusuna bağlanılmadı diyor

  55. La bugun öğlen wifiden giriyordum aksam kontör yükledm 3lu paket aldim vodafn şuan 2 GB netim var faceye giremiyrm ama nete girebiliyrm catir catir ne uygulamadan ne tarayicidan girebiliyrm faceye ???

  56. faceme giremiyorum güvenlik engeli dyo resim gösteriyo bunları tanı diyo ama tanımadıgım arkadaşlar cıkıyo

  57. ÖFF kaç gündür hatta yaklaşık bir aydır faceme giremiyorum facebook yazınca sanki cehhennem videosu yazıyomuşum gibi bağlantıda sorun var diyee yaa kafayıı yiyçemm. sadecee anamın telef. girebiliyoreeeondadaa tadıı çımıkyoree ben kafayıı yiyiyoreeee… :(((

  58. Telefonumdaki Faceden, videoları açmam için ne yapmam lazım.. Flash kurmanın yeterli olmadığı yönünde yazılar okudum.. Hangi programla bu sorun çözülür.. Şimdiden teşekkürler

  59. Ben vodofone servısını kullanıyorum. Telefonumda tam altın tarıfesı bulunmakta. Fakat ınternet paketım bıtmedıgı halde. Facebook harıc ınternette bya guzel gezıyorum nedenfaceye gıremıyorum

  60. Iki gündür facebooka giremiyorum internet paketimde var bildirim olarak mesajlar geliyor ama üzerine tıkladigimda acilmiyor lütfen yardımcı olun

  61. facebook’a chrome’den baglanamıyorum ama ınternet explorer’dan baglanabılıyorum neden boyle bır durum soz konusu ?

  62. facebook hesabıma kendi bilgisayarım haricindeki bilgisayarlarda girebiliyorum. Ancak bilgisayarımda bir sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü ablam kendi hesabına bu bilgisayardan giriyor.

  63. 4 gündür facebook hesabıma giremiyorum.ilk önce birden kapandı Şifremi yazdım şifre yanlış hatası verdi.sifremi yeniledim yine açılmıyor sunucu şifresi değişti diyor ve hesabıma ulaşabilmek için Facebook’un tarayıcıyı açması gerekiyormuş.. ne yapabilirim ??

    • slm arkadaşlar benim bi hesabım var hotmaili silinmiş şifreyide unuttum allah rızası için bu faceyi nasıl açabilirim

  64. facebook hesabım açılıyor fakat ana sayfa donuyor. sadece bildirimler gelen mesajlar ana sayfa yazıları falan çıkıyor. bildirimlere ya da gelen mesajlara tıklayınca da herhangi bi işlem gerçekleşmiyor ?

  65. facebooka sabah girebiliyordum ama şimdi giremiyorum şifreni değiştir diyiyor değiştirdim yine giremiyorum neden facebooka giremiyorum ?

  66. face ye giriyorum.alttaki sohbet kısmında 2 sn.sonra bağlantı kesildi diyor ve bişeye tıkladığım zaman giriş yapmalısın diyor.geçmişi sildim çerezleri etkinleştirdim yok yok olmuyor.

  67. saydımki 72 kere giriş yapmışım sürekli şu çerezler açılırsada 10 saniye açık kalıyor. bu çok kötü arkadaşlarımla konuşcaktım. :'(

  68. Arkadaşlar facebookta şuan bakım vardır 1 2 dakika içinde açılır eğer bakımdan önce girmek istiyorsanız zaman ayarlarınızı değiştiriniz

  69. griş yap geliyorsa esc ye basın gider ama brşeye tıkladığınızda gider
    çok gıcık birşey bu imdat yardım edin

  70. Googleye Facebook yazıyorum ancak ALINAN VERİ YOK diye bir yazı çıkıyor .. Hem internetde şuan var ..
    Ne yapmam gerekiyor ??

  71. ben kendi bilgisayarımdan facebook a giremiyorum fakat bir akrabımın bilgisayarından rahatlıkla girebiliyorum tahminimce facebook tan bilgisayarıma virüs girdi arkadaşlar hepinizi uyarıyorum sizin adınıza yazılmış ve ya yapılmış şeyleri arkadaşlarınıza’ben yapmadım,yazmadım’ şeklinde belirtin ve size gelen bildirimlere tıklamayın facebook a bu aralar bir şeyler oldu

  72. facebook’a tıklayınca yazılar alt alta geliyor giriş yapılmıyor. yardımcı olabilecek varsa cvp yazabilirmi

    • emin değilim ama başka bir bilgisayardan girmeyi dene bir kaç kez aynı şeyi yap eğer kendi bilgisayarından yine giremezsen bilgisayarına facebook tan virüs girmiştir bir bilgisayarcıya götürmelisin eğer başka bir bilgisayardan da giremezsen bir şey söyleyemem

    • facebook açılmıyor intetnette bi sorun yok internetimde bir sorun olsa yorum yapamam facebook’a giremiyorummm 🙁

  73. neredeyse 2 gündür facebook giremiyorum
    çıldırıcam resmen
    derhal bir çözüm bulunmasını rica ediyorum …

  74. facebookuma giriş yapamıyorum 15 gün oldu ama sorunmu var bakım onarımmı var anlamadım şifre deyiştirin yazısı çıktı deyiştirdim yinede giriş yapamadım neden olmuştur bu sorun

  75. arkadaşlar sizinki nasıl olmuyor benimki oluyorrr 😀 yaşasınnnn oleyyy faceme kavuştummmmm 🙂 iyi deneyin

  76. Facebook sayfam başkalarının eline geçmiş, ben giremiyorum.
    Kimliğimi tanıma sorusu olarak takipçilerim soruluyor, ben beni izleyeni sorgulamadan eklediğim için bir kaçı dışında hiçbirini tanımıyorum.
    Bu nedenle de sayfama giremiyorum.
    Başka bir yoldan kimlik tanıma da yapılmıyor?!
    Hesabıma girip donduracağım ama giremiyorum?!
    Bu konuda yardım rica ediyorum.
    Saygı ile…

  77. facebook a giremiyorum şifreni güven al diyo atıto 3 sefer dondurmuştum virüs nedeni ile bu şekil oldu şimdi açmak için ne yapmam gerekiyo hiç bir şekilde girmiyo

  78. bılgısayarımdan facebook abaglanamıyorum .face ıle ılgı sayfayı tıklıyorum ama olmuyor.baglantımda sorun olsa vın kullandığım ıcın o da degıl vını başka bılgısayara takıyorum ordan bağlanıyor kendı bılgısayarımdan baglanamıyorummmmm

  79. e postamıda yapıyorum ama bir türlü sizi siteye kayıt yapamıyoruz diyorlar. bunun nedeni nedir? bir fecebook açmama yardımcı olun.

  80. arkadaslar cozdum ben sorunu.s3 telefonun wifi a baglantinizin üzerine tıklayın bekletin gelismis ayarlardan ip statik i seçin sonrada dns 1 olan kısma 195.175.39.39 yazip kaydedin.wifi i kapatip acin duzeliyor.kolay gelsin herkese

  81. Bende arada sırada açılıyor facebook o zaman girebiliyorum. Oda bir yarım saatliğine mi olsun 15 dakikalığına mı olsun. Valla bıktım hemen bu sorunu çözmeniz lazım.

  82. yaa bi cewap verin yaa bnde giremiyorum bnde de hesabını güvene al dioo yardım edin eğer cevaplamassanız gerçekten olacakları görün o kdar insanın facebooka girmeye ihtiyacı var görmüomusunuz

  83. arkadaslar hotspot shield diye bi program var onu yukledim girmeye başladım face e ama surekli yenilemek gerekiyor abd den falan bağlanıyor galiba. asil sorunumuz nedir bu program a ihtiyac olmadan nasil duzeltecez bu durumu bilen varsa aciklarsa sevinirim

    • açılmıyor açılmıyor bilgisayarcıya götürdüm . formatladı. virüs temizliği sonra ayarlar.
      25 tl ver elde var sıfır.
      paketini yenile girersin internetin yavaş dediler gittim yeniledim gene face girmiyor.

  84. facebooka geçtiğim zaman telefondakı gibi olyor açılmıyor giriş sayfası değişmiş güvenlık kodu istiyor ama kod gözükmuyor

  85. dünden beri facebook’a giremiyorum arkadaşlarımın biçoğu girebiliyor ama ben ne bilgisayardan nede telefondan giremiyorum bilgisayardan girince web sayfası görüntüleniyor diyor telefondan girincede üzgünüz giriş yapma denemen facebook ssunucularına ulaşamadı lütfen ağ bağlantılarını kontrol et veya tekrar dene diyor ne yapmalıyım bilgisi olan varmı

  86. ben 13 nisandan beridir giremiyorum hayırdır ne oldu bu faceye inşaALLAH kapanması temenni olur annemin duaları tuttu billaha 😀

  87. 2 gunden beri face e giremiyorum isteginiz sunucuya ulasmadi falan diyor esim isyerindeki pc den girebildigini soyledi ne pc den nede cepten giremiyorum

    • google kromu açın,sol üst köşede google yi seçin,ayarları tıklayın,gizlilik sekmesini açın,ağ ayarlarına girin,yerel ağ bölümünü tıklayın,proxy ayarlarını değiştiri seçin,tamam deyın.sorun çözülüyor.

  88. İji gundur telefondan faceye giremiyorum net paketim var butun sitelere giriyor facebook a girmiyor web sayfasi yok diyor yardinci olursaniz sevinirim

  89. ya arkadaşlar arada bi oluyor böyle şeyler.bence hiç ayarlarınızla felan oynamayın yarına düzelir muhakkak.bende de bağlandıktan sonra sohbet kesliyor.çok saçma

  90. arkadaşlar benim pc de sorun yok ama telde e-mail adresimi aynı yazıyorum girmiyor yardımcı olabilrmisiniz aceba bekliyorum lütfen

  91. Facebook bızde bı sorun yook dıyor ama ben hala gıremıorum dıger sayfalarda bı sorun yok rahatlıkla dolasabılıryorum ama facebookta hala sorun yasıorum..

  92. sorun bilgisayarınızda ya da telefonunuzda değil arkadaşlar.Sorun face de.3 gündür her sitaye girebildiğimiz halde facebooka giremiyoruz.Türkiye’nin her yrinde böyle….

  93. arkadaşlar sorun türkiye nin her yerinde var.her siteye girilebiliyor.ama face e girilemiyor.bilgisayar ayarlarınızda sorun yok yani…

  94. 15 20 gündür bırakın facebook’a girmeyi sayfasını açamıyorum onun haricinde bütün sitelere erişebiliyorum. Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşabilir mi? Lütfen.

  95. Siz düzeldi diyorsunuz ancak hala daha facebook bozuk . Siteye erişim acık siteye giriyor fakat arka plan ve resimler gözükmüyor hemen halledilmesi gereken bir sorun

  96. Benim sevdiğim bir çocuk var facebook’tan mesaj atacaktı attı ama facebooka girmiyo ve ben o mesajı göremiyorum belki bana çıkma teklifi edecekti.

  97. Facebook’um açılmıyor.
    şöyle bişey diyor
    Hesabı onaylamanın en kolay yolu Hotmail ile bağlantı kurmak. Böylece hesabın otomatik olarak onaylanır ve Facebook’taki arkadaşlarını bulmak için e-posta adres defterindeki kişilerde arama yapılır (see how it works) . Bunun yerine send you a confirmation email
    diyor bende anlamadım ne yapmalıyım yardım edin lütfen

  98. Lütven yardım istiyorum . 1 aydan belli sevdiğim facebook a giremiyorum o facemi geri istiyorum şifremi unuttum a giriyorum eski e postamı yazıyorum çıkmıyor e postayıda değiştirmiş ne olursunuz facebook a nasıl girerim 🙁

  99. markcım bak faceye gırıs oluyor ama yazılar bırbırıne gırmıs bı sekılde resımler hıc yok hep renksız anladık whatsapp aldın havan yerınde bıyerın kalktı dogru duzelt lan faceyı kafa goz dalarım sana 😀 yıdıgın ekmegınhakkını vir lan

  100. feceyi şuanda kullanamıyorum giriş yapıyorum ama ana sayfa yok hıc bi şekılde hic bişey baylaşamıyorum.

  101. Ya internette bütün sitelere sayfalara giriyor ama facebooka girmiyor neden ya gercekten aglayacam şu anda

  102. kurban olduğum Rabb ime yalvarıyorum inşallah açılmaz bidaha sonsuza kadar bitsin bu ülkenin imansızlık hayasızlık hastalığı. Kahrolsun israil kahrolsun amerila zulüm yapan herkes duyuyormusun ısrail cevap ver ne olur 🙂 lanet sizin üzerinize inşallah. Hiç durmadan.

  103. facabooka ğiremiyorum altalta sıralı metinler geliyor şifre.d.tarihi ğüvenlkik.vs şeyler istiyor adresim şifremde dogru başka şeyler geliyor.yardımcı olmanızı istiyorum.tşk

  104. Biri Hesabına Giriş Yapmış Olabilir
    Bilgilerini güvende tutmak için hesabını kilitledik. Kilidi açabilmemiz için önce lütfen kimliğini doğrula ve şifreni değiştir.
    Bu işlemi tamamlayana kadar hesabın gizli kalacak.

    • Telden girdiğinizde “Bilinmeyen Yanıt” diyorsa ayarlardan değiştirebilirsinz Eğer Bir Sorunla karşılaşırsanız size yardımcı olabilirim.Ben Faruk ÜSTÜNAY . facebook çalıştırma Dr.

    • ben cebi usb ile laptopa bağlayıp giriyordum ama nisanın 6 sından beri face giremiyorum. gittim kafeden denedim face çalışıyor.
      laptopta geri bir tarihe yükledim ama gene düzelmedi. formatta atmaak istemiyorum ama bilmiyorum neden. tamam sistemde bir sorun var diyelim internet kafede çok hızlı bir şekilde işliyor.

  105. arkadaşlar ben face bi girebiliyodum bi giremiyodum pcye format attırdım getirdim hiçbir siteye giremedim ip adresini de reddetti pc ttneti aradım ağ bağlantılarımdan yeni ip numarası verdi onu girdim şimdi girebiliyorum inş birdaha aynı sorunları yaşamam ama facebookta da genel bir sorun varmış.

  106. Facebook ta videolarin uzerine tikladigimda baglanti zaman asimina ugradi ana sayfaya geri don ibaresi cikiyor iki farkli telefonumda da ayni sorunu vermesi fakat baska telefondan girenlerde problem yok ?

  107. Facebook uygulamasına wifi bağlantım üzerinden erişim sağlayamıyorum fakat mobil veri üzerinden sorunsuz erişim sağlayabiliyorum. Ttnet müşteri hizmetlerini aradım bağlantım da ve hattım da hiçbir sorun olmadığını söylediler peki sorun kimde nerede diğer uygulamalara görebiliyorum. Ayrıca faccek uygulamasını güncellendiğim halde güncellenmedi.

  108. tlf eskiden sürekli girebiliyordum ancak şimdi giremez oldum. Hala sorun devam ediyor ozaman. Klasik telefon olmasına rağmen düne kadar çok rahat kullanıyordum. Oysa artık giremiyorum 🙁

  109. google’den facebook yazıyorum.Zaten ilk linkte giriş var tıkladığımdaysa açılmıyorum sürekli dönüyor.Ne yapmam gerek

  110. ya kahr etmesin Hostpott diee bişee yülşedimm youtube girebiliniyormuş diee öff şimdii Faceyee falann girilmiyoo yaa silmeyee çalışıyorum sil diee yerii yokk napçamm beenn

  111. arkadaşlar birkaç gündür bende youtube twitter ve google girebiliyorum fakat facebooka giremiyorum bağlanmıyor herşey normal görünüyor ttneti aradım türkiye genelinde çalışmamız var sorun ondan kaynaklı dedi ne zaman biticek dedim en kısa sürede dedi ben onların yalancısıyım deli oldum kaç gündür inş düzelir

  112. bende aynı sorunla karşılaştım.instagrama giriyor facebook a girmiyor.format attırdım yine aynıı boşuna tüm bilgilerim silindi….

  113. Ya en kısa sürede açabilirseniz çok sevinirim.. Çünkü uzak bir arkadaşıma bir ileti göndermem gerekiyor 🙁

  114. ya faceye giremiyorum kimlik fellan istiyor bana yardımcı olurmusnuz kimlimiyolluyorum biz sana geri dönecehiz diyor 2 gündür bişey olmuyor bekliyom bana yardım edebilirmsiniz

  115. statik facabook nedir ? face açılmıyor? flash player yükle güncelle diyor hepsi tatam ama hala aynu şeyler çıkıyor.

  116. ttnet üzerinden üç ayrı tarayıcıdan facebook ile bağlantı gerleşmiyor,ama aynı tarayıcılar ile başka bir operatörden bağlantı oluyor bu nasıl iş anlamıyorum ttnet kasıtlı olarak mı bu bağlantıya izin vermiyor yada hızı ağırlaştırıyor ttnet yetkilileri açıklasınlar

  117. harun.bjk31@hotmail.com bu e postalı facaya girmiyor 5 nsaan 2 17 de şifre deişmiş diolar kimse o saatte facamda deildi neden olio başka facaalrda da denedim ama ne bir şety var nede bir seda şu facabook yoneticisi hep facabooklari kapatio arkadaşlar biriniz bu duruma sesiz kalmasin ya biz yaptikca onlar alio harun.bjk31@hotmail.com bu facaya artık hic erişilmioy neden olabilir bir bildiniz yok mu

  118. Facebook açılmıyor benim telefonuma 6 haneli onay koduda gelmiyor. Şifreyi giriyorum yanlış diyo ben ıphone kullanıcısıyım sorun nerde sizlerden Cvp istiyorum lütfen.

  119. Lan PC sen sorunsuz gidiyom ama mobilden giremiyom bu siteye ya ne yapmam gerekiyo ac uardm edermisiniz bilenler bgilerini paylaşsın lütfen

  120. ya bırakın düzenlemeleri abi ya habire düzenleme yaa zırbt bırt bune adı belli düzenleyin ayrıca benim arkadaşalrım telden rahat girip mesajlaşıyo bende hiç bişey yapılmıyo

  121. ya on tane program yükledim açılmıyo ama bu gün azcık uraştım sonra bir kere girdim FACEBOOK GİRMENİN YOLU DENİZLİ HABER YAZ SEKME AÇ AÇILIYO

  122. Ya telefon İnternet’e giriyo herşeye bağlanılıyo ama faceye girmiyo deli olacam bunun sebebi nee,yardımcı olurmusunz?

  123. Şöyle bir durum var facebooku açıyorum daha sonra facebookum donuyo ve herhangi bir yere tıklayamıyorum. Bu konu üzerinde bir bilgisi olan nvar mı ve ya bilgi verebilecek olan. Diğer arkadaşlarım rahatlıkla giriyor ama ben giremiyorum Googleden Facebook indir deyince açıyor ama anasayfa yapınca tekrar donuyor. Buna bir çözüm bulamaz mısınız ?

    • Slm..bende cepten face açabiliyorum ama mesaj ve yorum yazamiyorum..ama pcden girdigimde bu sorun yok.. cep telinden göndermiyor sadece

    • CHROME İÇİN ÇÖZÜM
      1)Sağ üstten ayarlara giriyoruz
      2)En aşağıdan gelişmiş ayarları göster diyoruz
      3)Ağ bölümünden proxy ayarlarını değiştire tıklıyoruz
      4)Açılan sayfadan yerel Ağ ayarlarına tıklıyoruz
      5)Ara sunucu bölümündeki Yerel ağınız için bir proxy sunucusunu kullanındaki tik işaretini kaldırıyoruz
      6)tamam deyip çıkıyoruz

      BUNU DENEYİN OLUYOOOO YASASIINN FACEEE :d :d :d <3

  124. Telefonumda internet var ama facebook’uma giremiyorum birkac yerden daha denedim ama giremedim ne yapmam gerek ? Lütfen yardim edin .

  125. YAŞASIN FACEBOOK TA KAPANDI YAŞA TAYYİP SIRA SKPEDE ARTIK BİRBİRİNZE SENİ SEVİYORUM AŞKIM DEVRİ BİTTİ HOLEY.

  126. bende malesef açamıyorum ilk defa bişiye bakacakolduk ondada açılmadı gitti ne yapmam gerekiyo açılması için yardımcı olabilir misiniz????

  127. 1 nisandan beri girilmemektedir erdoğan flan kapatmasından dolayı dns değiştirdim olmadı inş 3 nisanda açılır ya

  128. Mobilden Facebook’a ve bir çok siteye girebiliyorum.Ama masaüstünden sadece youtube ve Google açılıyor.Facebook ve Twitter açılmıyor.Düzelir mi ? Yardımcı olursanız sevinirim.

  129. 28.03.14 tarihi itibariyle facebooka mobilden giremiyorum facebookdışında her siteye giriyor fakat facebook a girmiyor internet ayarları normal.

  130. Yaa bi türlü faceye giremiyorum. Hyr anlamadığım şey şu faceyi kapatınca ellerine ne geçicek yaa. Of offf facemiiii istiyoruuuuuummmm 🙂 🙁 😉

  131. Ya BN faceye gire biliyorum PC sen ama tablettteyim su an tabletten gidilmiyor neden PC programcsiyim ve tablette de demedim bildiğim her seyii hic biri ise yaramadi

  132. Yaa faceye giremiyooooommm ne anliyonuz sanki kpttiqinizda amk larrr twitter i YouTube i kapattiniz zira facedemii sosyal yaşantimizida aldiniz lannnn -_- isyaaaaaan 🙂 🙂

  133. Varning your flash player my be out of date please uup date contunie..her google girdiğimde telefon bu hatayı veriyor zorlada olsa başka sitelere giriyorum faceye girdiğimde hiç açılmıyo hata nerde

    • Aynı şey bende de oluyor kafayı yiyicem hep senin dediğinin yazıyı veririyor ve flash player yükle diyor lütfen bize yardımcı olun

  134. Yahu adobe flash player hatadı veriyo zorla giriyorum ve bu face açılmıyor net tamamen gidiyor ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz

  135. Ben 2 gündür faceye giremiyorum cep telefonuma değişik uyarılar geliyor bide bugün ne alaka anladım nete girerken flash player hatası veriyor.

  136. CHROME İÇİN ÇÖZÜM

    1)Sağ üstten ayarlara giriyoruz
    2)En aşağıdan gelişmiş ayarları göster diyoruz
    3)Ağ bölümünden proxy ayarlarını değiştire tıklıyoruz
    4)Açılan sayfadan yerel Ağ ayarlarına tıklıyoruz
    5)Ara sunucu bölümündeki Yerel ağınız için bir proxy sunucusunu kullanındaki tik işaretini kaldırıyoruz
    6)tamam deyip çıkıyoruz

  137. e posta adresimi ve şifremi yazıyorum hesabın gecici olarak kilitlendi diyor sölediklerini yaplyorum ama sonuç alamıyorum neden

  138. telefondan facebooka giricem e-postamı ve sifremi yazıyorum. ama önce giris yapmalısın diyor nasıl giricem

  139. bende 4 gündür giremiyorum hotspot shild indirdim ama bu web sayfası kullanılamıyor diyo iki kere tekrar ettim bu seferde hiçbir veri alınamadı diyor

  140. Tabletten iki gündür faceye girmeye calısıyorum ama olmuyor sorun ne bilmiyorum yardımcı olursanız cok mutlu okucam 🙁

  141. merhaba ben rabıa kamıs ankarada oturuyorum malesef kendı facebookumu acamıyorum suan cok nazık konusuyorum aslında ben cok sınırlı ve cok kaba bır ınsanım heh de cok kotuyum hırsızlık bıle yaptım mesela yaptıgım hırzızlıklar bıze gelen mısafırlerımden cebınden para almak

  142. bu facebooklar neden acılmıyor nınemım nınesının onunda nınesının facebookuna gırmek ıstıyorum ama acılmıyor

  143. sabahtan beri faceye giremiyorum girse bile kasılıyo ve açılmıyo nedeni nedir internettede sorun yok ama herşeye giriyorum bi faceye giremiyorum sinir oldum.

  144. nedenaçılmıyor yahukafayıyemişler 3d oyunlarda arada açılmıyor buney ya malmısınız ya yapınhemen benim bilgisayar fıstık gibi çalışıyor bozuk veya ayarları düzensiz değil nasıl yapa bilirimhemen birçare bulunda doğru düzgüz cafe landımızı oynuyalımyahu.

  145. Benim tablet android kaç gündür facebooka giremiyorum ya napmalıyım sizce biri bana yardım etsin çok üzülüyorum uygulamayı sildim gene olmuyor googleden hiö girmiyor napıcam bilmiyorum yardım edin allahaşkına

  146. Arkadaşlar yaa yine giremiyorum faceye girebilen var mı nedan web sayfası kullanılamıyor diyor yardımmm edin lütfen

  147. açılsın artık bu face ya face olmadan benim içn hayat yoq yaşamanın da bir alamı isyankarizm bir sanattır bizim açıl face açıl ölüm le baş başa

  148. bu babşkana allah belasını versin bizim ölkemız bu şerefsize inanarak oyu veren şim geçlerımızın hakkını yıyor bezeveg neymiş gene oy istıyor bizim mılletımız gerı zekalıdır lar. twıter ve youtube kapattında facebooku neden kapattın be adam bıde gelıp gençlerımızden oy alıcak demı lanet olsun sana bu bizim mılletımızın sana verdığı oya hak etmıyorsun nankörsün…

  149. bu işte gene siyasilerin bir parmağı vardır kesin kendi işlerini halka yansıtıp zarar vermek onların çok oşuna gidiyor sanırım

  150. Hacı
    Youtubeyi Sevdik Kapatıldı
    Facebooku Sevdik Kapatıldı
    Twitteri Sevdik Kapatıldı
    Gelin Okuluda Sevelim
    Kapansın 🙂