Beyaz Show Canlı Yayın İletişim Telefon Numarası

Wikipediaturk.Com Ailesi olarak en kaliteli konuları ve en kaliteli içerikleri birbirinden ayırarak hazırlamış olduğumuz konularımızda en güzel ve en içten konular sizlerle. Vikipedia adı altında binlerce konu ve ayrıcalıkları sizler için hazırladık. Wikipediaturk. Ailesi olarak en doğal konuları sizler için hazırladık...
Beyaz Show Canlı Yayın İletişim Telefon Numarası

Beyaz Show Canlı Yayın İletişim Telefon Numarası

Beyaz Show Telefon : (0212) 413 52 72

Beyaz Show Öneri & Şikayet İçin : (0212) 478 00 88

Beyaz Show Canlı Yayına Bağlanmak İsteyen Kullanıcılarımız Aşağıda Ki Yorum Kutusundan Mesajlarını Paylaşabilirler.

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 154 YORUM
  1. Gürsel dedi ki:

    Merhabalar 14 Kasım Beyaz Show’da konuk olan İrem Derici ‘nin son sarkisinda orda oturan halka ” Hadi la kalkın zaten gidicem Hadi” deyip küstah ça bagirmasi nedemek hadi la kalkın gidicem kalkin diğer insanlar yatiya kalicakti inşallah Beyaz Show Birdaha Böyle kişileri konuk etmez buyrun linkinide veriyim gerçi sizde orjinalleri var ama belki gözünüzden kacmistir

    http://m.youtube.com/watch?v=ZWrTRqcimmk&feature=youtu.be

    Sokak ağzıyla konuşanları lütfen kanal D ve ekibi konuk etmesin unutmasinlarki onu oraya sizler ve halk getirdi

  2. Merve dedi ki:

    Rüştü Onur abiye sevgiler selamlar. Çok büyük saygı ve hayranlık duyuyorum kendisine bi gün aynı sahneyi paylaşabilmek umuduyla…

  3. ulker dedi ki:

    500 den fazla aradim ya 1 kere dusurmeyi basardim telefonu acmadiniz terbiyezilik yani bu yaptiginiz beyaza olan sevgimi sizin yuzunuzden iletemiyorum

  4. mehmet dedi ki:

    Abi onu çok ama çok seviyorum allah rızası için

  5. Berfin Güner dedi ki:

    Canli yayina baglanmak ve kaanla konusmak istiyorum lütfen

  6. Esra Güner dedi ki:

    Yaren ve karlostan ben hala deliyim parcasini canli söylemelerini rica ediyoruumm iyi geceler

  7. mehmet dedi ki:

    Beyaz abi öncelikle hosgeldiniz ben bi kızı seviyorum ilanı aşk etmek istiyorum bunu benim yerime solermsn rabia seni seviyorum dersen çok sevinirim beyaz abi ne olur

  8. mehmet dedi ki:

    Beyaz abi öncelikle hosgeldiniz ben bi kızı seviyorum ilanı aşk etmek istiyorum bunu benim yerime solermsn rabia seni seviyorum dersin

  9. emrah dedi ki:

    mrb beyaz bey’ın vaktı varsa mumkunse cok onemlı bır gelısme paylasmak ıstıyorum

  10. Yağmur sert-doğum günü kızıma dedi ki:

    Saat on ikiden sonra izleyiciler arasında oturan arel üniversitesinden merve uslunun doğum günü muğladam yağmur ve nisa doğum gününü kutluyor ve onu cok seviyor beyaz iletirmissinn

  11. Yağmur sert-doğum günü kızıma dedi ki:

    İzleyiciler arasında merve uslunun saat on ikiden sonra doğum günü mugladan yagmur ve nisa onun dogum günün kutluyoruz ve onu cok seviyoruzz beyazz iletirmisin

  12. bebext dedi ki:

    hayatta hiç bir isteğim olmadı bu olsun ne olur

  13. bebext dedi ki:

    editör abiler beyaz abiye söyleyin ne olur öyle bir not olduğunu numaramı vereceğim onu sadece siz bilin bu ortalık yerde paylaşmayın ricam bu

  14. bebext dedi ki:

    o kadar yazdım kayboldu yazı .s abi kurban beni ara

  15. Anonim dedi ki:

    abi senden bir şey isteyeceğim yorumları okudumda herkez bir şey rica etmiş belki benim yorumumu okumazsın bilmiyorum ama şansımı denemek istedim gerçeği hiç olmadı ama bir ihtimal sizi çok seviyorum ama izleme şansım olmadığı için program varmı yokmu ondan bile tam emin değilim eğer okursanız benim numaram lütfen olsun bu defa

  16. zeliha dedi ki:

    KANAL D OLARAK O GUNKU REYTİNGLERİN COK YKSELECEGİNE EMİNİM

  17. zeliha dedi ki:

    beyaz abi senden ricam lütfen bollywood oyuncyularınıda getir sana cok minnettar oluruz AAMİR KHAN SHAHHİD KAPOOR SHAHRUKH KHAN eger getirirseniz benide programınıza alın lütfen SAYGILARIMLA

  18. eslem dedi ki:

    kardeşim sizi çok seviyor ve bugün büyük bir ameliyat geçirdi lütfen ona canlı yayından geçmiş olsun diyebilirmisiniz sizi çok seviyor

  19. Adem dedi ki:

    Sevgili Beyaz senden bir iyilik rica edeceğim. Bu akşam programa davet ettiğin Türkiye güzeli benim ilkokuldan sınıf arkadaşım. fakat telefon numarasını kaybetmişim, sana zahmet numarasını bana gönderebilir misin? Ayrıca onun Adriana Lima’ya benzediğini söylemiştin, direk Adriana Lima’nın numarasını göndersen de olur.

  20. günnur kaynak dedi ki:

    Benim down sendromlu oğlum var adı Berkant 15 yaşında. Ismail yk hayranı. Lütfen oğlumu onunla tanistimi misiniz. Kendisine ulasamiyoruz.sizde engelliler konusunda hassasiyet birisiniz sizden yardimci olmanızı bekliyoruz.lutfennn

  21. zekeriya yılmaz dedi ki:

    Selamun aleykum abi ben antakya hatayda yaşiyorum arabesk rapla ugraşıyorum somadaki şehit kardeşlerimiz için bi parça çıkardm onu tüm türkiyeye duyurmak istiyorum bana yardimci olursaniz sevinirim

    1. zekeriya yılmaz dedi ki:

      Selamun aleykum abi ben antakya hatayda yaşiyorum arabesk rapla ugraşıyorum somadaki şehit kardeşlerimiz için bi parça çıkardm onu tüm türkiyeye duyurmak istiyorum bana yardimci olursaniz sevinirim 05362740229

  22. arzu dedi ki:

    Kontorum gitti Allahm arayın ya

    1. arzu dedi ki:

      Yorumumu silin numara burda cikicaguni bilmiyordum yaa

  23. filizbozdemir93 dedi ki:

    Selamlar,
    Ritmik Cimnasik A Milli Takım kızlarımızı 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı’nda konuk olarak kısa bir süre almanızı talep ediyoruz.
    15 Haziran 2014 te Azerbaycan’a Avrupa Şampiyonasına gidecekler. 24 Eylül tarihinde de İzmir de Dünya Şampiyonası’nda ülkemizi temsil edecekler.
    Kızlarımıza hem moral olur hem de Spor Bayramı olması dolayısıyla Ritmik Cimnastik sporundan söz edilebilir.
    Kızlarımız şu anda İzmir de kampta olduğundan iletişime bir an önce geçmeli ve bir program yapmalıyız.
    Şimdiden teşekkürler,iyi çalışmalar..
    Ben FİLİZ BOZDEMİR

  24. ramazan keser dedi ki:

    Slm beyazit bey miss turkiye guzellerinden birini alma imkanimiz varmi yada selfi yapma imkanimis var mi siz tapinca canimiz kaliyor yani :-D:-D:-D

  25. bayram dedi ki:

    Kiz arkadasima güzel bi süpriz olsun istiyorum lütfen yardimci olun..

  26. bayram dedi ki:

    Kiz arkadasima sizin araciliqiniz ile supriz yapmak istiyorum lutfen yardim ediinn..:-):-)

  27. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Beyaz fb kanalinda neden cikmiyorsun.surekli fb reklami aziz bey senidemi satin aldi

  28. fanatikfb dedi ki:

    Çok acilllllllllllll konusmam lazım bu kitabin üstüne anlatmam gereken var lutfennnnnnn

  29. Kullanıcı Adı dedi ki:

    byazıy bey sizi jerry lewıs e benzetiyorum ondan esinleniyormususnuz

  30. umut dedi ki:

    Meraba iyi aksamlar ben zakkum grubunu çok beyeniyorummm ve zakkumdan ben ne yanginlar gördüm sarkisini seslendirme bilirmu

  31. kenan dedi ki:

    Mrb programi her zaman takip eden bi izleyicii olarak canli yayina katilmak ve beyaz abi ve konuklariyla sohbet etmek istiyorum cok tesekkurler

  32. Fatma Adsız dedi ki:

    CANLI YAYINA BAĞLANABİR MİYİM ?

  33. Dilara Koç dedi ki:

    Ben Dilnihat Özyeğin Anadolu Lisesinde okuyorum. Bu 10 haziran da okulumuzun 10. yıl kutlaması var ve biz öğrenciler kimsenin yardımını almadan okulumuzun 10. yılını kutlayacağız. Kutlamada en büyük eksiğimiz kutlamada sanatçımızın olmaması bu yuzden bugun konuk olarak gelen Yuksek Sadakat grubu 10haziran da bizim okula gönüllü olarak gelebilir mi yayında sorarmısınız bu bizim için çok önemli kendi emeğimizle yaptığımız en buyuk organizasyon da bize destek olabilir mi yeni nesili mutlu edebilir mi?

  34. aysee dedi ki:

    Bu aksam konuk olan Sarp Apak tan sarki istiyoruz.

  35. cgty dedi ki:

    Merhaba bu yazdgini nezamab gorursunuz yada gorurmusunuz bilmiyorum ama yazmak istedim biz asigiz ama bir turlu kavusamiyoruz nisanlandik. Ama dugune 4 aybkala ayrildik biz hala birbirimizi seviyoruz ve bir turlu bulasamiyiruz beyaz sendenricam benimle onun aramizi yap istedgni dile benden baska birsey istemiyorum yardim et bana herkezdenbyardim diledin ama herkezden en son care sen kaldin bir ssekilde ulas bana haber bekliyorum tek istedgim o baska biraey dehil hayatimi vermeye hazirin onun icin

  36. Can zeytinli dedi ki:

    Abi adımı okuyun lütfen bide şevval şam a bir sorum olucak neden bu kadar gğzel

  37. Kullanıcı Adı dedi ki:

    beyaz showda Adanalı SINIR rock grubunu görmek istiyorum solisti ve şarkıları dinlemeye değer üm şarkılar kendilerine ait neden çıkarmıyorsunuz

  38. C.Evren dedi ki:

    Sıla Gençoğlu konuk ve bağlanamıyorum :/

  39. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Arıyorum arıyorum meşgul yaa :(((

  40. sevgii dedi ki:

    bende katılmak istiyorum mesut hastayım sana evlensene benimle

  41. büşra demirel dedi ki:

    Yaptıgınız meslekten soğumanıza sebep olan bir olayla karşılaştınız mı? Nedir ?

  42. konyadan ramazan dedi ki:

    Slm beyaz şow öncelikle iyi geceler Sevdiğime ilani ask etmek istiyorum buşram seni cooookkkk seviyorum bitanem . B.G.G.Ç.Ç.K beyaz nolur yayinla 🙂

  43. müziş dedi ki:

    abi arıyorum bağlanamıyorum ya çok meşgul telefonlar ya

  44. ayben dedi ki:

    cok tatlı adam yaaa

  45. nurcan gürgen dedi ki:

    iyi geceler Beyaz senin elinde büyüyenlerdenim. Her cuma olduğu gibi cok yakışıklı ve sempatiksin. Konukların muhteşem. Programına çocukluğumdan beri gelmek istedim fakat nasip olmadı. Beni davet eder misin programına lütfen. Kutsi den bir ricam olacak. Doktorlar dizisinde rol aldığı hastaneye engelli pozisyonda iş haberi bekliyorum. Engelli kadrolarına eleman aradıkları için başvurdum fakat haber gelmedi. Kendim Epilepsi hastası olduğum için bu hastanede çalışmam benim için çok iyi olacak. Kütsi bana referans olur mu? Çok ihtiyacım var. Konuyla ilgili Kutsiden haber bekliyorum. Başarılar Hepinizi çok seviyorum

    1. nurcan gürgen dedi ki:

      beyaz tlfla ulaşmaya çalışıyorum fakat hep meşgul. numaram 05428279787 ben size ulaşamıyorum canlı yayına bağlanmak istiyorum

  46. aslı dedi ki:

    kermi çok seviyorum lütfen keren bürsin beyaz showa tekrar gelsin..

  47. sibel dedi ki:

    Defalarca aradım ama sürekli meşgul neyse beyazcım evlen artık valla bak 🙂 benimle onunla yada şununla fark etmez ama evlennnnnnnnnnn artık 🙂

  48. fatma dedi ki:

    Umit beseni dugunume davet etmek istiyordum ama bir türlü hatlar dusmedi cok Üzgünüm

  49. serdar kizil dedi ki:

    Lütfen yazdigim gibi esim sümeyranin yasgününü kutlarmisinis

  50. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Lutyens acarmisiniz telefonumu.be selen ilke dogan.istanbuldan .dogan daki g yumusak g

  51. derin dedi ki:

    lütfen canlı yayına bağlayın

  52. Çiğdem kemer dedi ki:

    Ya lütfen cevap verinn. Yazdıklarımı okuyun onu ıstıyorummm.

  53. aysel büyük dedi ki:

    beyazıt programın çok güzel seni tebrik ediyorum

  54. Çiğdem kemer dedi ki:

    Programa baglamanızı istiyorum ailemden izinsiz giriyorum lütfen programa bağlayın nolursunuZz söyleyeceklerim var . 🙁

  55. Kullanıcı Adı dedi ki:

    bulgaristandan nasil arayabilirim beyaz shovu ?

  56. Çiğdem dedi ki:

    Öncelikle ismim çiğdem bunu okumanızı herşeyden Daha çok istiyorum. Ulaşamadım programa kerem abi benim cok deger verdiğim insandır. Normalde tanışıyoruz onu cok sevdıgımı bır kez daha soylemek ıstıyorum. 8 ay oldu onu tanıyalı tnışma hikayemizde çok komik aslında.

  57. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Eskiden bu beyaz daha sempatik sevecen hoşgörülü bir adamdı son zamanlarda karakterinde bir değişim söz konusu bir kaç programdır seyircilere alaycı tavırla yaklaşıp asagilamaya çalışıyor ve bunun üzerinden konuklarıyla saçma sapan kahkahalar atılıyor senin de okan Bayülgen den bir farkın kalmamış sadece adın sabit her tarafın ayrı oynuyor yakışmıyor unutma ki o insanlar olmazsa sen bir hicsin

  58. ulkuesra dedi ki:

    ariyom ariyom kimse cikmiyor !

  59. betül dedi ki:

    sanıyede 10 kezz arıyorum lutfen su telefonu acın yaaa

  60. Dilan Menga dedi ki:

    Su an Kerempe konuşan kizin yerinde olmak için herşey verirdim

  61. Kübra dedi ki:

    Slm tekrar ben beyazi tanıyorum gemlikten tanıyorum gemlik kayıkhane Maltepe sok 80 lı yıllarda

  62. Dilan Menga dedi ki:

    Ben kereme bayiliyorum onu çok seviyorum yaaaa

  63. gözde menga dedi ki:

    Biz kerem ve hanenin ege üniversitesine geleceğini duyduk ve çok sevindik fakat biz şeyler fanlarina davetiye kalnamis ayrıca simdi canli yayina bağlanmaya calisiorum olmuyor

  64. Kübra dedi ki:

    Kerem bürsin piyano çalmasını biliyor mu

  65. dlnmng dedi ki:

    Ya kerem ve hande aralarında çikan dedikodulardan ask haberinden. Bahsetsinler. Biz şeyler fanlari birlikte olmalarini istiyoruz ayrıca İzmirde ege üniversitesine gelcekmis fakat davetiye kalmadi ya herkese acil olsa veya kerem imza günü falan yapsin

  66. Kübra dedi ki:

    Kerem bürsin piyano çalmasını biliyor mu biliyor ise canlı yayında pıyano çala bilir mi?

  67. asli dedi ki:

    Kerem bursine sorum vaar!

  68. Simge yılmaz dedi ki:

    Beyaz abı lutfen çok büyük bır bursinerim kerem bursınnnle konuşmak işitiyorum lutfenn hatta baglayın lütfen

  69. Sımge yılmaz dedi ki:

    Lutfen benı hatta baglayın noluurrr kerem bursınnnle konuşmak ıstıyorummmm

  70. Semra Dinç dedi ki:

    Ümit Besenle konuşmak istiyorum hatta bağlayın lütfen 🙁 🙁 🙁

  71. kahraman aysun dedi ki:

    Beyaz yayina baglnmak istiyorum lütfen

  72. Ayse dedi ki:

    Kerem Bürsin gerecekten Homeland dizisinin 4. sezonunda oynayacakmi???

  73. Anonim dedi ki:

    Keremle handesevgilimi hanker var mi

  74. nidaogur dedi ki:

    Kerem bursin anamurdan nida öğür e selam soyleyebilir mi?

  75. Anonim dedi ki:

    kerem bursin den anamurdan nida öğüre selam soyletebilir misiniz 😀

  76. sudeee dedi ki:

    Yalvariyorummmmm sizeee keremle konusmak en buyuk en guzel hayalimmmmm

  77. asli ceren dedi ki:

    Canli yayina baglanmak istiyorum lutfen kabul edin!

  78. sumeyye dedi ki:

    Kereme sorum var=kerem bu kadar tatli olmayi nasil basariyor…

  79. Firdevsi EKİCİ dedi ki:

    ben kerem bürsin ve hande doğandemirle honuşmak istiyorum Beni hatta bağlayın lütfen

  80. gizem dedi ki:

    ben kerem bürsin ve hande doğandemirle honuşmak istiyorum lütfen beni hata vbağlayın plase

    1. Kullanıcı Adı dedi ki:

      1 aydır bende uğraşıyorum

  81. serdar kizil dedi ki:

    Slm da önce yazdigim gibi yeni evlendim ve esimin yasgünü beyaz shovun cok büyük hayranlariyis . Lütfen canli yayinda esimin yasgününü kutlayip ve onu cok sevdigimi söylermisin ismi sümeyra cok mutlu olurus cok slmlar serdar k almaya tübingenden

    1. Anonim dedi ki:

      buraya yazmak hic birseye yaramiyor ……

  82. serdar kizil dedi ki:

    Slm ben serdar kizil yeni evlendim ve esimin yakinda yasgünü …. doru durus bi evlenme teklifi edemedim . Benim icin haftaya canli yayinda esimin dogumgununu kutlarsan ve onuncok sevdigimi söylersen cok sevinirim ismi sümeyra . Cok buyuk hayranlarinis slmlr serdar k. Almanyadan tübingen

  83. serdar kizil dedi ki:

    Slm ben serdar kizil yeni evlendim ve esimin yakinda yasgünü …. doru durus bi evlenme teklifi edemedim . Benim icin haftaya canli yayinda esimin dogumgununu kutlarsan ve onuncok sevdigimi söylersen cok sevinirim ismi sümeyra . Cok buyuk hayranlarinis slmlr serdar k. Almanyadan tübingen

  84. sedat gunbaşar dedi ki:

    beyaz bugun yegenımın dogum gunu yanında olamadıgım için cok uzgun 20 sanıyelık bı vıdeo var benım face sayfamda ALLAH rızası için yayın yaparmısın bak ALLAH rızası için dedım ben senın cok buyuk bi hayranınım ne olur olumü 🙂

  85. Eylül Yılmaz dedi ki:

    Merhaba beyaz bey, bu akşamki programınıza erkek arkadaşımda katılacak. O Antalya da ben Trabzon da okuduğumuz için birbirimizi pek fazla göremiyoruz bu akşam ona sürpriz yapıp canlı yayına katılmak istiyorum eğer mümkünse.

  86. nergiz dedi ki:

    beyazzz
    lütven oğlum enes çağrıyı çok sevdiğimi ordan söylermisin
    neriz kaleli

  87. cocuk yapppppppppppppp dedi ki:

    Beyazzzzzzzzzzzzz ben frankfurta sana cocuk yap demistim canlu yayina baglanmaya calisiyorum dusmuyo yaaaa

  88. erdem dedi ki:

    Ben arabistanda yım ve sewdigim icin sadece bu dunya kadinlar gununde gokceden bi şarkı yi diclenin adina soylemesini istiyorum nolur kirmayin beni sadece bi sarkiya bu lafi etsin

  89. sibel açıkel dedi ki:

    Beyaz sen ve proğramın harika Hüseyin Turan hayranıyız.Bütün misafirlerimize hoşgeldin diyorum.Rahmetli babamızın çok sevdiği bi parçayı Hüseyin Turan dan zahmet olmazsa istiyoruz..Şu uzun gecenin gecesi olsam.. Tşklr İyi yayınlar :))))

  90. yine adına gerek yok bnde insanım dedi ki:

    başta özlem evlenme teklif ediyor terbiyesiz karın olurun anne olurum ne yaaaaaaaaaa!!

  91. adına gerek yok bnde insanım :D dedi ki:

    allah’ınızı seviyorsanız bazı kadınlar evlenme teklifi ediyor sırf beyaz zengin,programı var , yalan dünyada oynuyor diye istiyorsunuz sizi kınıyorum !!

  92. buse so dedi ki:

    nasıl bağlanabilirim 🙂 ve bunun ıcın ne zaman aramam gerekıyorr

  93. Derya;) dedi ki:

    Beyaz bu akşam için çok teşekkürler…
    Bağlanmak için çok uğraştım Fettah Can için, ona sesimi duyurmayı çok istedim.
    Onu dinlemek benim için müzik, aşk, sevgi, mutluluk, huzur, hüzün, hayat herşey demek..
    İyiki sadece söz yazarı ve bestecisi olarak kalmamış, dile gelmiş ona çok çok teşekkür ediyorum…:)

  94. Eylül dedi ki:

    Canlı yayına bağlanamıyoruz meşgul meşgull

  95. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Sevgili beyaz, program başladığından beri ısrarla RESİM diyorsunuz. Ben bu mesajı yazarken de RESİM çekmekten söz ettiniz. RESİM çekilmez, FOTOĞRAF çekilir. Fotoğraf çeken bizler bu konuyu defalarca dile getiriyoruz ancak ulusal bir kanalda belli bir eğitime ve kültür düzeyine sahip insanların bile bu tür hatalar yapıyor olması ne yazık ki üzücü, iyi geceler, iyi yayınlar diliyorum.. Işıkla, Sevgiyle… Nurdan Mayil

  96. uludağlı dedi ki:

    bursadan kalkıp bu soğukta ve bu saatte oraya geldiler şuan kapıda donuyorlar yazıklar olsun.

  97. uludağlı dedi ki:

    dışarda bekleyen onlarca uludağ üniversiteliyi içeri almadığınız sizleri protesto ediyorum. o gençler

  98. gamzoss dedi ki:

    beyaz abi annem balıkesırde ve onun 14 subatta yanımda olmasını ısterdm onu cok srvıorm o benm tek askım senı herzaman ızlıorm cok sevıorm hakan altunada asıgımmm muzıklerı olmadan olmuo be abıı

  99. ela dedi ki:

    beyaz niye evlenmiyosunnnn

  100. ela dedi ki:

    irem neden bu kadar güzelsinnn

  101. özlem:( dedi ki:

    Beyaz benimle evlenirmisin ?? 🙁 cok iyi bir es iyi bir anne olurum cocuklarimiza… keske tanısabilsek:(

    1. çok kömiksin dedi ki:

      çççççççççççççoooooooooooooooook komiksinnnnnnnnnnnn

  102. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Beyaz seni seviyoruy biz ögrenciyis

  103. Kullanıcı Adı dedi ki:

    LÜTFEN BENİ SİZ ANLAYIN NE OLURSUNUZ BİR GENCİN HAYATI SÖZ KONUSU.SİZİN GİBİ İYİ BİR EKİP OLARAK BEYAZ BEYLE BENİ GÖRÜŞTÜRÜRMÜSÜNÜZ.ALLAH İÇİN YEMİNLE ÇOK MİNNETTAR OLUCAM.TEL:05355497516 ÇOK ÖNEMLİ RİCA EDİYORUMM

  104. medcezir fan dedi ki:

    Tüm medcezir ekibini istiyorum lütfen

  105. Emirzal dedi ki:

    00447557506663 tel numaram lutfen arayin yada baglanmami saglayin size lutfen

  106. EMIRZAL dedi ki:

    Lutfen ama lutfen kibariye ile canli yayinda gorusmek istiyoruz londraya gelecek kendisi 14 subat icin biletini bile aldim en onden
    Ona bir kac sorum olacak lutfen

  107. Emirzal dedi ki:

    Beyaz vallahi bak sen beni bagla kibariyeye vallahi billahi senin londradaki beyaz sow gecene iki bilet daha alacam sozz

  108. EMIRZAL dedi ki:

    00447557506663 tel numaram lutfen arayin yada baglanmami saglayin size

  109. Kullanıcı Adı dedi ki:

    00447557506663 tel numaram lutfen arayin yada baglanmami saglayin size

  110. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Bak beyaz beni kibariye ile konustur senin programina iki bilet daha alicam
    Soz sende geliyosun londraya

  111. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Yorumlarim silinmis yaa baglamiycakmisiniz bakin buradan arayamiyorum baglanamiyorum lutfeeeen
    Arada okyanus var sanirim zor oluto baglanmak lutfen

  112. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Kalbim duracak simdi lutfen bizi baglayinnnnnn

  113. EMIRZAL dedi ki:

    Neyini denetliyosunuz yorumun ne uzun suruyor yaaa

  114. EMIRZAL dedi ki:

    Lutfen ama lutfen kibariye ile canli yayinda gorusmek istiyoruz londraya gelecek kendisi 14 subat icin biletini ble aldim en onden
    Ona bor kac sorum olacak lutfeeen

  115. EMIRZAL dedi ki:

    SELAM IYI YAYINLAR LONDRADAN OLCAY YILDIRIM BEN
    NEDEN CANLI YAYINA BAGLANAMIYORUZ USTRLIK BU AKSAM ASIGI OLDUGUMIZ KIBARIYE VARKEN

  116. SELENATÖR dedi ki:

    SELENA GOMEZ GELSİN

  117. :D dedi ki:

    beyaz show’a çalıkuşu dizisi oyuncuları gelsin artık lütfen 🙁 tabi başta fahriye evcen ve burak özçivit:D n’olur 🙂

  118. Kullanıcı Adı dedi ki:

    yıllardır arıyorum 29 yaşına geldim halen arıyorum.beyazın bana kastımı var çok merak ediorum. :)miraya da o kadar hava attım benim faturalı ama sabit hatlara bedava diye:/

  119. Kullanıcı Adı dedi ki:

    beyaa bağlanıp ata demirere soru sormak istiyorum

  120. simon dedi ki:

    ArayamamamIn sebebi nedir??

  121. veli k dedi ki:

    beyaz Show unlu benzerini çıkarıyor mu?

  122. Kullanıcı Adı dedi ki:

    İyi akşamlar . Mustafa ceceliden sevgilimi söylemesini rica ediyorum ismim erkan günaydın değerini bilemediğim izmirli meleğim için söyleye bilirmi? Bütün konoklarınıda saygıyla selamlıyorum beyazıt abi .:))

  123. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Beyaz showa katılmak istiyorum

  124. Ridvan Karadeniz dedi ki:

    Sevgilimden ayrildim canli yayinda beni affetmesini isticem lutfen her hafta baglanmaya calisiyorum ya .

  125. genco sevlüş dedi ki:

    her hafta sizi heyecanla bekliyorum bende sizi yakından görmek istiyorum beyazıt abi ne olur dünya gözü ile göreyim sizi bende bir pıragram da yanınıza alın ne olur beyazıt abiiii sagılarla genco

  126. ferda dedi ki:

    125+87+20 defadir ariyorum ne olur ayse ganimla konusmak istoyorum baglanamazsamda ayse hanima iletirmisiniz 2 tane kucuk kizim var pepee ile bebe bebeklerinden kizlarima gonderebilirmi pepenin yapimcisinda geldi diye hatira olarak saklamak istiyorum

  127. ferda dedi ki:

    Suan hala ariyorum lutfen acin tlf numaramin sonu 6761 neolur ayse hanimla konusmak istiyorum

  128. Kullanıcı Adı dedi ki:

    125+87 defa aradim iki kere hatti dusurdum ama acan olmadi lutfen acin ayse hanimla konusmak istiyorum

  129. ömer aykoç dedi ki:

    beyaz bey ben tam 10 yıldır kanaldenin 10 dk mesafede bir yerde oturuyorum beyaz show va gelmek istiyorum ama gelemiyorum söylesenizde benide alsalar

  130. Han Hyo Joo Fan Club dedi ki:

    Biz Han Hyo Joo hayranları olarak Han Hyo Joo’nun da Beyaz Show’a konuk olmasını istiyoruz. Dikkat ederseniz seviniriz.

  131. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Bursali biri olarak hepsi ile gurur duyuyorum kalplerinin guzelligi ve temizligi her hallerinden belli. Sizin ve konuklarinizin annelerinizin ellerinden opuyorum.ve diyorumki ailesini ilk sirada tutmayan zaten hayatta muvaffak olamaz ne mutlu ki benim gibi sizde saygiyi sevgiyi merhameti iyiligi durustlugu icinize sindirmeyi basarmis ailelere sahipsiniz.hep mutlu kalin..bengu

  132. selver dedi ki:

    Ya tam 4 haftadr arıyorum ulaşamıyorum size hep meşgul beyaz ne yapacaz nasıl ulasacam sannaaa

  133. Kullanıcı Adı dedi ki:

    Beni canlı yayına alınnnnn

  134. ilker nizamoğlu dedi ki:

    merhaba beyaz abi sizinle görüşmek isterim

  135. Zerrin dedi ki:

    Tolga çevik ile bir dönem yaz okulunda beraber çalıştık ana okulu öğrencilerine ders veriyordu tebrik etmek istiyorum

  136. BİRGUL SÖNMEZ dedi ki:

    CANLI YAYINA BAGLANMAK ISTIYORUM

    1. birgul sonmez dedi ki:

      yayınlamayın lutfen cunku numaramı yazdım yalnıslıkla

  137. Kullanıcı Adı dedi ki:

    beyaz cok sirinsin kocam seni cok kiskaniyor halbuki o da senden fazla olmasin ama cok sempatik seni seviyoruz basarilar

  138. nalan dedi ki:

    valla beyaz seni ailece seviyoruz be yaaaaaaaaa ilker ayrik cok basarili o yanindaki galip dervisteki bayn ne yapio oyle anlamadim

  139. Kullanıcı Adı dedi ki:

    nalan

  140. Ceren Julia cetinkaya dedi ki:

    Beyaza baglanmak istiyorum

  141. Çiğdem dedi ki:

    Ne yapıyorsun Beyaz’cık? Böyle beyaz kalınmaz. Grileşilir ancak. Sanattan korkma, kendin gibi ol. Ha, ünlü olmak ne demek; programın başında saçmaladın ya bunun için. Sizin dışınızdaki diğerleri ” ötekiler” yani bizim için ya da soruyu soran zavallı genç kız için, zengin olmaktır. Yoksa herkes sizin de bizim gibi aradabbir yemek ve tuvalete gitmekten ibaret et- kemik olduğunuzu biliyoruz. Siz ne yiyebileceğinizi seçebiliyor ve hiç üşümüyorsunuz, hatta ayakkabılarınız hiç çamurlanmıyor. Sahi sen çocukluğundaki çamurlu ve su almış ayak giyeceklerini hatırlıyor musun?

    1. admin dedi ki:

      Size katılıyorum. Yayının zaman zaman bazı bölümlerinde gerçekten çok saçmaladı. Anlamsız ve gereksiz açıklamalarda bulundu.

  142. mehmet göktaş dedi ki:

    Ahmet abi işler güçler niye bitti

  143. hbayraktar dedi ki:

    Konuk izleyici olmak istiyorum nasıl olabilirim…

BİR YORUM YAZ
Genel